Baby te huur BNN

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Chilleke, Aug 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chilleke

Chilleke VIP lid

Jan 21, 2010
    10,869
    1
    36
    Female
    Verpleegkundige
    Brabant
    Net voor de tweede keer baby te huur gezien en ben hier echt verbaasd over! Die stelletjes hebben zichzelf toch opgegeven hiervoor (?!) het lijkt net of ze nog nooit kinderen hebben gezien. Al die meiden zijn jaloers op die kinderen en mannen, omdat die mannen tenminste aandacht geven aan die kinderen...
    Misschien ligt het aan mij hoor, zou hier mijn kind nooit aan mee laten doen ( vorige keer werd er een kindje 1 jaar, neem aan dat je zo'n mijlpaal zelf wil vieren en je kind niet bij tieners neer zet!) ( en tieners zeg ik, omdat ze zich zo gedragen, vooral die meiden vind ik)

Maar goed ziet iedere keer vol verbazing te kijken. Vind het erg, maar blijf toch kijken.
    Wat vinden jullie ervan?

2. Is er weer een nieuwe serie?

3. sharmila

sharmila Bekend lid

Jan 27, 2009
    589
    0
    0
    Orthodontist-assistente
    Volgens mij zijn dit herhalingen toch? Dat ze op vakantie zijn? Is al een topic over geweest. Geloof dat er zelfs een moeder van de kindjes hier op het forum zit. Moeder van tycho en ivy geloof ik.

Vind het wel een leuk programma op zich hoor. Ja die ene griet vind ik wel vreselijk. Die zoooooo jaloers is. Maar de moeder van het kindje die op dit forum zit zei dat het wel meeviel allemaal. Ze laten alleen het slechte van haar zien zeg maar.

4. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Oh ik wou al zeggen: leuk! Maar ik heb de andere seizoenen al gezien. Dus ik ga niet naar herhalingen kijken...

5. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,272
    6,801
    113
    Het valt me op dat de jongens altijd een stuk leuker omgaan met de kinderen dan die meiden.

6. Chilleke

Chilleke VIP lid

Jan 21, 2010
    10,869
    1
    36
    Female
    Verpleegkundige
    Brabant
    oh haha dit is de eerste keer dat ik het zie, wist niet dat het herhalingen waren
    maar las net dat er altijd een nanny aanwezig is. dat vind ik toch een fijne gedachten :D

7. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    1,169
    0
    0
    heb hem de vorige keer gevolgd.. hij is erg leuk!!

8. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Het was af en toe echt drama met filmen met hun heb ik gehoord, het vrouwtje wat nu bij mij filmt voor SOS Sonja heeft ook Baby te Huur gefilmd en zelfs hun stonden soms met open mond te kijken hoe ze konden reageren ...

Vind het altijd wel een hilarische programma hoor hahaha ... Die Reiko en .... ( kom ff niet op dr naam ) maar kolere wat is zij een zeik mokkel zeg ... pfff ..

9. 4days

4days Niet meer actief

Klopt ja...

Ik zou er zelf ook nooit aan mee willen doen. Ik vind het al erg om mijn zoontje een paar uur weg te moeten brengen, en dan is het ook nog naar een bekende in plaats van naar een stel onbekende tieners... ;)

Vind het trouwens ook altijd zo raar als mensen een meisje van 15 ofzo op hun kleine kindjes laten passen, maar goed dat is weer een heel ander verhaal.

10. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Maar die ouders zijn niet weg he, die zitten in een bungalow ernaast en kunnen alles 24 uur per dag in de gaten houden ..

ik zou het ook niet doen maar goed ;)

11. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik heb het ook gevolgt en heb af en toe ook met open mond zitten kijken vind dat ze met reiko en vriendin eerder hadden moeten ingrijpen.. gelukkig dat er altijd een nanny rond liep daar anders was het bij hun zeker een grote puinhoop geworden..

zou mezelf er nooit voor opgeven.. maar vind het wel grappig om tezien allemaal.. heb ik in een deuk gelegen om mathijs wat een geweldige gozer is dat zeg:D

12. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik zou het persoonlijk niet doen., mijn kindje daar achter laten. maakt me niet uit of dat ik in een huisje ernaast zat ik zou het niet kunnen.

maar oooww wat een wijven zijn me dat toch!!! vooral dat stel dat baby ivy had. die jongen was ontzettend leuk met die baby maar dat wijf van hem. niet te geloven!!!!! jaloers worden omdat de baby lekker veel aandacht krijgt. ZE IS EEN BABY!

en gisteren ook naar een aflevering gekeken.. nu hebben ze de peuters, zegt dat dikkere meisje (weet niet hoe ze heet) wat een k*t kind is dat k*t k*t k*t kind!!!! ik schrok er echt van dat je dat zo op tv over het kindje van iemand anders zegt. als ouder had ik je tanden eruit geslagen.

13. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

jezus dat je gaat schelden waar kindjes bij zijn vreselijk
    heb het wel eens gezien vond sommige echt overdreven enecht erg hoe ze met de kleintjes om gingen:(

14. Chilleke

Chilleke VIP lid

Jan 21, 2010
    10,869
    1
    36
    Female
    Verpleegkundige
    Brabant
    ja dat dacht ik nou ook. vraag me echt af waarom die meiden zich hebben opgegeven... voor gratis vakantie en 15 minutes of fame???
    ;)

15. megamom

megamom Actief lid

May 26, 2010
    360
    0
    0
    onderwijs
    Zuid-Holland
    haha, Reiko en Chantal!! Heb de serie destijds gezien en geloof me het wordt nog veel erger....:D

ze gaan kamperen....

16. meisje1984

meisje1984 Niet meer actief

raiko en chantal (je naamgenootje ;))
    ja, die chantal was echt een raar wijf :$

17. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,848
    3,364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik moet zeggen dat ik het indertijd best wel zat was, al die aandacht op dat gezeur van die 2...
    ik vond het ook juist wel mooi om te zien, dat dat stel van het platteland (hoe heetten ze ook alweer?!) het eigenlijk best goed deed met z'n 2en. Daar had ik best meer van willen zien.

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Oh ik herinner me ineens dat topic van vorig jaar over deze uitzendingen...
    Hele discussies waren er over Raiko en zijn geliefde Chantal. Iemand had toen zelfs haar hyvespagina opgezocht en daar stond toen dat ze zwanger was en dat was ineens niet waar ofzo..

19. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

Sep 25, 2009
    2,515
    0
    0
    Het zou maar beter zijn als ze inderdaad niet zwanger was... ze was echt zo ontzettend jaloers en elk kindje opnieuw. Ik vond het al bijzonder dat ze bij de aflevering waarin terug werd geblikt nog bij elkaar waren... Maar ze zijn ook echt nog allemaal heel jong, dus het kan allemaal nog goed komen!

Share This Page