Mijn stiefvader is bijna jarig en wil hem echt verassen met iets leuks. Ik zelf ben mijn vader verloren op 17 jarige leeftijd. Ik had al een goede band met mijn stiefvader maar sinds het overlijden van mijn vader is dit alleen maar sterker geworden. Ik werk ook bij hem nu al 4 jaar dus hebben goed contact. Wat best grappig is want contact met mijn echte moeder is niet heel goed. Hebben een heel verleden samen en sinds ze met mijn stiefvader zit is dit wel veranderd. Maar goed hij wordt dus bijna opa en is zo trots. Wilden zelf ook graag kinderen maat is nooit gelukt met mijn moeder en heeft toch voor mijn moeder gekozen (lang verhaal) dat hij dit nu zo dichtbij mee maakt is heel speciaal. Ik wil dus iets origineels en leuks , maar ook iets wat laat zien hoe ik hem waarder en hoe gek ik op hem ben. Heeft iemand een leuk idee ?
In ieder geval wat je nu schrijft ook op een mooie kaart, die waardering kan tegen geen cadeautje op. uhm.. leuk certificaat van de beste opa? Misschien kun je hier wat vinden: Bijzondere cadeaus | Milledoni - Spot on gifts
Ik denk eigenlijk dat het feit dat hij opa wordt en jullie hem ook echt als opa voor de kleine zien al een groot cadeau voor hem is. Als je dan echt iets tastbaars wilt geven zou ik ook voor een mooie kaart gaan waarin je opschrijft hoeveel hij voor je betekend. Ik vind die cadeautjes voor (aanstaande) opa's, oma's, papa's, tantes of ooms echt afschuwelijk en kan me niet voorstellen dat iemand daarop zit te wachten. Wat misschien nog wel leuk kan zijn is zo een romper kopen en aan doen op het moment dat opa de kleine voor het eerst ziet. Dan legt het er de nadruk op dat hij écht opa is nu.