Hallo meiden , Ik ben opzoek naar badkleding , het liefst een tankini . Heb een BMI van ongeveer 30 en cupmaat 85G (denk ik) . Ik zie hele leuke tankini's staan, maar de modellen zijn heel erg slank terwijl ik dat niet ben dus weet dan niet hoe het mij zal staan . Zijn er andere volle vrouwen die hun badkleding willen plaatsen (wel of niet aan) zodat ik een idee krijg ? Ik heb nu deze besteld maar twijfel omdat de modellen zo slank zijn . Toch vervelend want het wordt ook in grote maten gemaakt dus is dan wel fijn om een voorbeeld te zien . Over 3 weken gaan we naar centerparcs dus ik moet opschieten .
Mooi! Mag ik vragen waar je deze heb besteld? Ik ben ook op zoek. Mooie gezien bij Bonprix, maar modellen dragen Mt 36 bij cup B en kan me dan echt geen voorstelling maken hoe dat er uitziet een paar (cup)maten groter...
Fantasie Montreal Tankini - Bestel online bij Annadiva Ik vond hem wel heel erg duur ! Maar telkens tankini's kopen zonder steun enzo dat vind ik ook zonde . Volgens mij ook een veilig site , heb via afterpay besteld dus kan niks mis gaan . Welke maat heb jij als ik vragen mag ? Ik kan het me ook echt niet voorstellen omdat die modellen inderdaad andere merken dragen . Van bonprix weet ik dat het niet genoeg steun bied voor mij , maar misschien dat dat bij jou anders is ?
Dames Badmode van uitstekende kwaliteit - Nu in de C&A Online Shop! Zij adverteren in ieder geval met iets wat stevige dames. Zo kan je zien welke kleuren/printjes leuk staan. Zelf heb ik maat 50 en draag ik eigenlijk alleen bikini's.
Er stond vandaag een stukje in het Brabants Dagblad over jaren 50 badmode. Dat deze bij uitstek geschikt is voor wat vollere vrouwen. Er stond ook een linkje bij naar een webwinkel, misschien heb je er wat aan? www.mamamaria.nl (wel een dure winkel, trouwens... )
Ik heb deze gekocht. beetje jaren 50. lang model. En maakt 10 keer slanker. Nouja ik krijg er natuurlijk niet maatje 36 door Ik koop ook altijd de bikini versie erbij. Niet omdat ik in bikini wil lopen maar meer zodat het bij mijn borsten allemaal goed zit. Doordat je boobies door het bikini topje op de goede plaats blijven lijk je natuurlijk ook weer wat slanker .(onder het badpak dus) Ik heb zelf maat 46 en omdat ik ook erg lang ben neem ik mijn badpak altijd in 48. anders krijg je een borat effect. whkmp's BEACHWAVE corrigerend badpakjurk? Bestel nu bij wehkamp.nl
Ik lees mee! Ga binnenkort ook naar Centerpars, dus zou graag ook nog iets nieuws willen. Heb nu een zwart badpak, maar wil ook graag een tankini, alleen durf ik dat niet
Ik heb bewust een badpak gekocht. Heb ook een tankini alleen het grote nadeel vind ik dat deze omhoog kruipt. Ben erg tevreden met mijn badpak. Op de foto is het niet zo fleurig als in het echt. whkmp's BEACHWAVE corrigerend badpak? Bestel nu bij wehkamp.nl
freya, elomi en fantasie zijn merken die grote cupmaat tankini's hebben. Vaak hebben die ook wel mooie pasvormen.
Die tankini die je besteld hebt gaat je goed passen hoor! En Annadiva is betrouwbaar, ik heb er zelf ook wel eens besteld. Die cupsize badmode is echt ideaal. Ik heb 2 bikini's van Fantasie en het zijn eigenlijk de beste bh's die ik ooit heb gehad.
Ik heb ook een tankini van AnnaDiva. Kreeg hem ingepakt in vloeipapier met een handgeschreven briefje erbj. Daarbij zit het als gegoten. Als het niet bevalt kan je het volgens mij goed terugsturen.