http://www.telegraaf.nl/prive/3582519/_ ... sje__.html Moet wel zeggen dat ik het altijd knap snel vind gaan als het om een bekend iemand gaat.. Maar iemand die eerst jaren probeerd zwanger te raken, moet ook nog jaren wachten om een kindje te mogen adopteren..
ja als je geld hebt en bekend bent staat de wereld voor je open "gewone" mensen staan jaren op een wachtlijst....
Dat dat vreselijke mens sowieso nog kids mag adopteren, ze is toch al half bejaard? En het is idd vreselijk oneerlijk t.o.v mensen die er jaren en jaren op moeten wachten en er voor moeten sparen en veel verdriet hebben gehad. Dat dit gewoon kan, maarja je kan veel kopen met met veel geld....
51 is ze, of in ieder geval bijna niet geheel half bejaard, je ziet het toch ook wel eens gebeuren dat iemand van 50 nog een kind krijgt(en dan is het dus niet al 3 jaar oud obviously)? Nu maar hopen dat Madonna nog een jaar of 20 minstens leeft.. kan ze alle kindjes zien afstuderen van de uni ongeveer..
Vergeet ook even niet dat het in Amerika sowieso veel makkelijker is om een kind te adopteren, er zijn daar veel minder lange wachtlijsten enzo. Natuurlijk, dit is Malawi, en daar mag je normaal niet eens uit adopteren als je niet uit Malawi komt, maar ze zal wel goed voor David zorgen dat ze haar aanbieden om nog een kindje te mogen adopteren.
Pfff ja die Nanny zal wel voor die kids zorgen en daarbij komt dat 51 gewoon oud is als je nog een kind wil, ik vind 40 al oud...
Michael Jackson zegt ziek te zijn, Axl Rose maakt om elke scheet ruzie, Madonna adopteert kinderen....kom op je moet toch iets doen om een beetje publiciteit te krijgen?
het lijkt wel verzamelen wat ze doet heb niets tegen adopteren, maar waarom zoveel kinderen, financieel komen ze niets te kort, maar kom op, relatie kapot, ze werkt veel en hard, en dan zo veel kinderen. ik vind het overdreven
misschien wil ze het voor die kindjes makkelijker maken om verder te komen in het leven. Gezien haar verlede van voor ze bekent werd... Wie weet? Wij iig niet want wij horen alleen dingen van de (roddel) pers Ik kan me iig slechtere dingen om met je geld te doen bedenken als kindjes n beter leven/toekomst geven. Ongeacht haar motief.
Als je puur naar de feiten kijkt: er is nu een drie jarig hummeltje die een gouden toekomst staat te wachten. Iets mooiers bestaat er toch niet? Als het een disney-film was geweest hadden we allemaal gehuild!
nou sorry hoor, maar ik geloof niet dat ze dit doet voor de publiciteit, heeft ze dat nog nodig dan? wie weet nou hoe lang ze hier mee bezig is geweest, als het rond is komt het in de publiciteit, misschien is ze er al wel drie jaar mee bezig geweest. en ze lijkt me nog een vlotte moeder die deze kinderen inderdaad een gouden toekomst te bieden heeft. angelina jolie wil er ook nog een paar bij, zou dat dan ook om de publiciteit zijn?
Weet je , ik vind dat er 2 kanten aan zitten. Materieel gezien zal het meisje niets te kort komen, en ik denk ook zeker dat Madonna an sich een goede moeder is. Maar ik vind dat er ook een andere kant is, het kind heeft geen privacy meer, is weggehaald uit de natuurlijke leefomgeving, bij tijd en wijle nemen anderen haar opvoeding over ivm haar tournee´s die ze ongetwijfeld gaat plannen enz enz. Ik vind 3 jaar een discutabele leeftijd ivm de hechting dus ja.... disneyfilm? nee, in mijn ogen niet.
madonna adopteert inderdaad volgens amerikaans adoptierecht en dan kan dit dus allemaal zomaar. (wij zitten zelf in de adoptieprocedure momenteel en dan zijn dit soort berichten "binnen 19 maanden" niet erg fijn om te lezen ) volgens nederlands adoptierecht zou dit gezien de leeftijd niet meer kunnen (max 46 jaar). de leeftijd van 3 jaar is niet oud hoor! in nederland mag je kinderen tot 6 jaar adopteren. oh ja las dat iemand schreef dat je niet uit malawi mag adopteren, maar malawi is een verdragsland, ook vanuit nederland kun je een kindje uit malawi adopteren. laat ik zo zeggen..... ik hoop en bid dat ze inderdaad het beste voor het kindje wil en niet voor haar eigen ego
Helemaal mee eens. Wie zegt dat die halfgare tabloid info die wij voorgeschoteld krijgen ook klopt, come on ladie's! niet zo naief
Ja in een perfecte wereld had ze niet eens geadopteerd hoeven worden. Omdat ze ouders heeft die voor haar en elkaar zorgen. Die een inkomen hebben, die haar een toekomst een opleiding en veel liefde kunnen garanderen. Helaas is de wereld niet perfect Hechting? dus alle babies ouder dan drie maanden moeten maar niet meer geadopteerd worden omdat je problemen met de hechting kunt krijgen? Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor, er zitten aan deze adoptie ook haken en ogen. Maar ze komt uit een van de armste landen van de wereld met 0,0 kans op een menswaardig leven.... tja dan gun ik haar dit honderd keer liever (met af en toe wat aandacht te veel)
De Nederlandse adoptiewetgeving is dan ook de strengste (moeilijkste, meest onmenselijke) adoptiewetgeving ter wereld. Echt, je zou om die reden alleen al emigreren. Wij hebben ook heel serieus nagedacht over adoptie, maar nadat we de wachttijden en de kosten eens goed bekeken hadden, kwamen we tot de conclusie dat de adoptie van een gezond kindje voor ons al geen haalbare kaart meer was. Dan kun je nog gaan voor een special needs kindje, maar omdat ik wél zwanger kan worden hebben we uiteindelijk voor KID gekozen. Maar ik kan me zo goed voorstellen dat het pijnlijk is om als wensouders te lezen dat zo'n 'stokoude' celeb het ene na het andere kind uit het buitenland haalt, terwijl je zelf misschien al jaren op de wachtlijst staat. Dat lijkt inderdaad erg oneerlijk... Laten we inderdaad maar hopen dat deze pas gescheiden working mom het doet voor het welzijn van de kindjes in kwestie. En Mamatwan, houd vol! Op een dag wordt ergens ter wereld jullie tweede kindje geboren. Wat een mooie dag zal dat zijn!
djjezelf......ik zeg toch helemaal niet dat ze niet mag adopteren. Ik zeg simpelweg dat er 2 kanten aanzitten, waaronder de hechting. Wat ik gemeld heb wordt door jou echt volkomen uit zijn verband gerukt.