eind deze maand ga ik met verlof ........heel fijn zal je denken....ALLEEN er is nog niets voor geregeld!en het uwv zegt:SORRY kunnen wij niets mee,en werkgever zegt:UHHH?hoe moet dat?.......bij de vorige heb ik het zelf geregeld en dat ging perfect en nu kan dat inneens niet meer en zie,ik ga bijna met verlof en mijn verlof ias nog niet eens aangevraagd....GRRRRRRR des ](*,) :c:
Erlida, Ik snap dat het vervelend is, maar je kan de fromulieren toch invullen en je baas laten tekenen en dan opsturen heb ik ook gedaan. Je kan de formulieren gewoon van de site afhalen. Ik weet alleen niet of alles op tijd geregeld is, want je moet dat volgens mij wel voor een bepaalde tijd aanvragen. Sterkte! Liefs Nathasja
Ik heb ook zo'n baas Danique was al bijna 5 maanden oud toen kwam hij ineens met de papieren aan, of ik ze even in wilde vullen want hij wilde graag zijn geld hebben Ik zou de papieren gewoon zelf invullen, hem even laten tekenen en klaar!
ik weet dat je de formulieren gewoon van de site af kan halen,ik heb het bij mijn eerste ook zelf geregeld tenslotte,alleen dan moet de werkgever alsnog mee werken lijkt mij?!en dat doet ie dus niet omdat hij het allemaal niet snapt moet het via onze o zo snelle boekhouder en weigert mijn baas iets te tekenen wat niet bij de boekhouder vandaan komt!snappie mijn frustratie?!?!?!?
en als je die formulieren niet tekend? Volgens mij moet ie dan gewoon zelf je salaris doorbetalen... Zijn probleem...
Dat is een probleem voor je baas , dan moet hij zelf alles betalen(niet echt slim van hem maar ja)Hij moet gewoon je salaris door blijven betalen , hij krijgt nu alleen geen vergoeding van het UWV. Ik had het bij mijn vorige werkgever ook op een gegeven moment dacht ik daaag je zoek t het maar uit als ik mijn geld maar krijg elke maand(en dat gebeurde).
Haha, veel voorkomend probleem. Ik krijg regelmatig dit soort situaties onder ogen. Je werkgever is degene met het probleem, hij moet gewoon loon doorbetalen tijdens je verlof.