Goed om te horen dat eigenlijk iedereen een goeie ervaring heeft met het UWV. Het is gewoon fijn om serieus genomen te worden! Ik heb inderdaad al een brief van mijn VK en die had ik ook meegenomen naar de ARBO (die er niet veel mee deed.. dat was echt een naar mens). Morgen ga ik naar HA voor die enorme hoofdpijn waar ik al zo lang mee loop want paracetamol mag ik niet meer omdat ik dat te lang achter elkaar heb geslikt.. Misschien kan ik daar ook vragen om een uitgeprinte brief? Zit jij nu volledig thuis of werk je minder?
Hier goed nieuws! Met het advies van de verloskundige op brief waren werkgever en arboarts ineens heel anders en kon ik ineens wel direct stoppen met werken....alsof even bellen met de verloskundige niet hetzelfde effect zou hebben.....nou ja dan had de arboarts zijn werk moeten doen en dat doet ie volgens mij liever niet, haha
Suus, ik werk 50%. Dat bevalt erg goed. Me werkgever gaat er al vanuit dat ik niet meer 100% ga werken voor mijn verlof. Ikzelf wil graag meer, maar denk ook niet dat het gaat lukken. Me toegeven dat het niet meer lukt vind ik erg lastig, ik voel me niet ziek. Me werk is gewoon te zwaar voor me. Hoe gaat het nu met jou? niki, fijn dat alles nu op jou werk goed is geregeld.