Hebben jullie dat nu ook, ik sta te trappelen als een klein kind om straks weer de kerstboom naar binnen te slepen, mooi te versieren...... vind het zooo gezellig als ie eenmaal staat! en dan vooral de lampjes aan laten zodat ik 's avonds na mijn werk meteen in zo'n sfeervol huis kom.... Nog een klein weekje wachten....!
Ja dat heb ik ook, Ik heb ook al erg veel zin om mooie nieuwe ballen te kopen dit jaar. We hebben al een paar jaar dezelfde, maar nu wil ik iets anders. Maar de sfeerlichtjes maak ik al een paar weken met kaarsjes. Dus die branden al een paar maanden weer elke avond!
dat is volgens mij niet zo slim ivm kortsluiting. maar verder heb ik ook enorm veel zin in om de kerstboom op te gaan zetten!
Ik kan bijna ook niet wachtten om eindelijk een kerstboom te kopen. Voor het eerst heb ik ook echt er zin in, we hebben de laatste jaren zwaar gehad met het overlijden van me moeder rond kerst. Als sinterklaas weer weg is dan begin ik gelijk me huis te versieren. Alleen want me vriend komt 20 december thuis, snik.
ik kan ook niet meer wachten! als mijn man me niet tegen had gehouden had hij waarschijnlijk al gestaan hahaha! leuk overal kaarsjes aan en die gezellige kerststukjes! zit te denken om dit jaar van die mooie kerstmutsen over de stoel te doen!(die zijn hier speciaal voor..) en dan maar wachten op de kerst......dit jaar voor de laaste keer met zjin tweetjes aan het uitgebreide kerst ontbijt hahaha volgend jaar met zijn drietjes
Dit jaar gee nboom.. Maar ik maak van de takken op het dressoir en in het keuken raam een decoratie. Incl lichtjes... Ik heb er dus ook zin in, alleen even wat anders dan een boom dit jaar!
Kan ook niet wachten tot ik alles kan gaan versieren Maar mag nog niet van mijn mannetje....moet wachten tot sinterklaas het land uit is Maar ben stiekem al begonnen met wat lampjes op te hangen hahaha
Yep, een echte boom (hij staat in de tuin), echte kaarsjes (alleen als we thuis zijn) en kleine lichtjes, veel simpele versiersels en overal waxinelichtjes. Ik heb er ook zin in. Zachtjes de cd aan, klassieke muziek en verder een grote bak thee en dikke huissokken!
hoi hoi Leuk he dat de kerst alweer zo hier is. Vind het ook altijd erg gezellig met al die lichtjes enz... Zit alleen met een probleempje. Heb twee katten die in de kamer 'wonen' (als we niet thuis zijn) en door het hele huis lopen als we er wel zijn. Nu komt natuurlijk de kerstboom in de kamer, volgens mijn vriend kunnen de katten er gewoon bij....en ik ben van mening dat dit echt niet kan. Kom ik thuis na t werk, staat de boom scheef of erger....ligt op de grond.... Weet dus nog niet hoe ik dit op ga lossen, want als ik ze verhuis naar de hal kunnen ze helemaal tot zolder komen en gaan ze voor de slaapkamerdeur zitten mauwen s nachts..... Ja leuk he katten (net kinderen) Hoe doen andere kattenbezitters dit rond kerst enz? groetjes Nicole
Een collega van mij heeft ook 2 katten en vorige jaar voor het eerst een boom neer gezet. Ze had van die plasticke ballen (weet niet zo goed he je dat schrijft plastick?)
Hier dit jaar geen boom, want Valentino begint net te stappen en ik pas ervoor om steeds die ballen te gaan rapen, of boom te gaan rapen...hihi.. En daarbij hebben wij glazen ballen, dus vind het dit jaar niet zo handig. We gaan wel de tuin en het huis versieren, met guirlandes en allerlei andere prullaria..dus wel de kerstsfeer! Als de Sint moeve is, kunnen we aan de slag
Ik heb er ook zo'n zin in! Voor het eerst met z'n drieeen, zo bijzonder. We zetten binnen een boom en versieren de boom in de voortuin ook met lichtjes. Zo gezellig als je thuiskomt! Meestal zetten we de boom al het weekend na Sinterklaas. Pim
Ja ik heb dr ook al helemaal zin in hoor dit jaar denk dat ik hem 6 december op ga zetten ofzo....eerst sinterklaas weg anders wordt het te spannend voor Dany ...wil wel andere ballen in mn boom dus binnenkort ff lekker ballen shoppen...
Ik ben er nog niet uit of we een boom gaan zetten. Manlief is de 23ste jarig en dan hebben we het hele huis vol. Ook zijn we met kerst en oud en nieuw weg, dus ik weet het nog niet. En volgens mij blijft die boom nog geen dag staan met Milan die vrolijk rondkruipt en de eerste stapjes zet. Heb ook geen zin om hem de hele dag door daar weg te moeten plukken.