opgebeld door hi, nu twijfel

Discussie in 'De lounge' gestart door senna999, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    Hallo,

Gisteren werd ik op mijn mobiel door een onderdrukt nummer gebeld. bleek iemand van hi te zijn, waar ik een prepaid kaartje van heb. met de vraag of ik een sim only abonnement wilde. hij nam mijn belgebruik met mij door en dat klopte wel redelijk met wat ik dacht en omdat ik toch al een sim only abonnement wilde gaan afsluiten dacht ik das makkelijk zo.
    hij wilde mijn adres, voor/achternaam geboorte datum. ik zou nog per post een contract krijgen waar ik voor moest tekenen en retour sturen.
    op het einde vroeg hij naar mijn id nummer, dus paspoort of id kaart nummer. nu had ik die niet bij, zat op mn werk. dus hij belt vrijdag ochtend terug.
    maar nu begin ik te twijfelen. hoe weet ik nu of zo iemand wel echt van hi is, tis wel een makkelijke manier om gegevens incl. paspoortnummer te krijgen. zit er nu mee in mn maag, morgen bellen ze terug, ik heb zo een gevoel dat ik het niet door wil geven. misschien is het niets maar toch... dan gaan ze natuurlijk zeggen dat ze zo geen overeenkomst kunnen maken. ik heb al ooit eens een sim only gehad via de hi, toen in de winkel aangeschaft. dus op zich zouden ze mijn informatie moeten hebben, heb dat ook gezegd maar ze konden niks terug vinden, was te lang geleden. ook krijg ik nu een nieuw sim kaartje maar ik behoud mn nummer.
    iemand hier ervaring mee?

2. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Bel hi zelf anders even op.
    Heb ik ook gedaan en het klopte. Ik werd ook gebeld ivm mijn abonnement. Je hebt dan gelijk zekerheid.

3. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ik zou Hi inderdaad ook even op bellen om het te controleren

4. misa

misa Niet meer actief

Ik zou ook even bellen, en op internet kijken naar andere simonly abonnementen op bijv gsmeasy.nl Dan kun je de aanbiedingen vergelijken.

Volgens mij kunnen ze niets met je sofinummer hoor!

Deel Deze Pagina