Ik vroeg mij af hoe lang je gebruik maakt van de luiertas.... Als ik weg ga met Rick (al mijn familie en vrienden wonen over het algemeen verder weg), moet ik als gauw spullen voor een hele dag meenemen. Met als gevolg dat mijn huidige luiertas overvol zit..... Gisteren had ik bij me: - 4 luiers - billendoekjes - reserve kleding - 2 speelgoedjes (van stof!) - boterhammetje in klein doosje - liga + rijstewafeltje in klein doosje - 2 poedercontainers met melkpoeder - 1 schone/lege fles - 1 fles met sap - 1 spuugdoek en 1 slabber Toen zat de tas dus overvol en kon niet meer dicht.......ik vind dat er dus echt niet uitzien. Maar nu was ik maar weg van 10 tot 15....als ik dus langer wegblijf en de warme maaltijd moet mee (potje 200 ml), dan gaat dat er dus echt niet meer bij. Oh ja, de fruithap had ik ook niet bij me, maar ja die ging er dus ook niet meer bij..... Kun je nagaan wat er gebeurd als ik echt een hele dag wegga.....dan kan ik beter een weekendtas meenemen (en ik overdrijf toch niet dacht ik met hetgeen ik meeneem, of wel?) of een pakezel huren Ik overweeg nu om een luiertas van Kipling aan te schaffen.....volgens mij kan hier alles wel in, maar het is zo'n uitgaaf! En als ik de tas dan nog maar eventjes gebruik is dat natuurlijk zonde..... (ik zou hem wel bij een 2e kindje weer gebruiken, dat zou ik met deze ook doen) Hoe lang "zeulen" jullie vanalles mee?
Ik heb ook altijd van alles en nog wat bij me. En tja, je gebruikt láng niet alles wat je mee hebt genomen. Maar beter mee verlegen dan om verlegen. Speelgoed klik ik meestal vast aan de MC, scheelt weer ruimte in de tas. Mag ik vragen welke luiertas jij hebt? Van Bugaboo kan je nl aan de ene kant je flesjes in doen, en aan de andere kant de bijvoedingen. Ik kom niet echt ruimte te kort én heb zo goed als alle dingen er in zitten die jij op noemt. Op de liga en de boterhammetjes na dan. Daar is Glenn nog te klein voor.
Ik vind die luiertassen ook duur, maar heb mijn luiertas langer dan twee jaar gebruikt ! Hij is gewoon af ! (nadeel van zo'n goedkope). Gewoon reuze handig en gaandeweg doe je er steeds minder in omdat je alles niet meer nodig hebt.
ik heb nog geen luiertas... volgens mij ga ik dat ding niet zoveel gebruiken... maar als blijkt van wel, ga ik er zeker 1 kopen
Ik gebruik mijn luiertas nog steeds voor Lisa en nu ook voor Tim.. zou zeker aanraden om er 1 te kopen.
Dat vind ik dus ook± beter mee verlegen dan om verlegen! De MC gebruik ik dus niet meer en bovendien speelt hij graag met rammelaars en knuffeltjes (en die kunnen dus nergens aan vastgeklikt worden)..... Ik heb er nu een van Little Company, een oranje-rode. Met een groot vak voorop (meestal heb ik daar mijn beurs, autopapieren, telefoon, sleutels etc.), binnen in 2 compartimenten voor flessen, een verschoningsmatje in een vakje en een ritsvakje. Aan de buitenkant ook nog een ritsvak en 2 vakjes aan de zijkant (een voor je mobiel en een voor de speen, maar die heeft hij in zijn mond of zit aan zijn jas vast). Tja, als je idd gaandeweg minder meeneemt is het misschien zonde. Aan de andere kant zou ik hem bij een volgend kindje wel weer gebruiken!
Ik gebruik de luiertas ook dagelijk! Ik heb die grijze van de Hema, en ik heb hem 'gepimpt' (zie ander topic) Wat ik 'altijd' bij me heb(nou ja, 'altijd' niet natuurlijk, maar wel in het meest uitgebreidde geval): 2 spuugdoekjes (hiermee valt mijn dochterin slaap) 1 slab 1 lege fles poedertorentje bakje brinta 1 flesje sap slaapzak speeltje omslagdoek (om har op te verschonen) 4 luiers luierdoekjes fruit plus lepeltje groente fotocamera plus batterijen koekje Zetpillen/neusspray En haar boekje voor de oppas/KDV Past er allemaal prima in, en de tas kan dan ook nog gewoon dicht. Het is bij mij(n tas) wel een kwestie van op de juiste manier inpakken!
brandon is nu 14 maanden en nu nog gebruik ik de luier tas. wat gaat er in als we een ochtend weggaan 2 luiers. fruit drink beker extra drinken spuugdoekjes billenzalf tandenzalf als we een hele dag weggaan zit er veel in en zit die ook vol fruit drink beker extra drinken broodtrommel koekjes bakje spuugdoekjes tut met doekje 7 luiers. billenzalf tandenzalf fotcamera eventueel wat extra kleren en dan nog in een andere tas wat speelgoed
Hier wordt de tas ook nog intens gebruikt, ook al is Serjenka nu bijna 1 jaar en ik denk dat ik hem nog een tijd nodig zal hebben.
Mijn dochter is ook al wat ouder, maar dan nog blijft de tas handig hoor! Ik neem sowieso altijd wat luiers mee natuurlijk, luierdoekjes, koekie of wat anders lekkers, wat te drinken, speen haar kroel, eventueel ook wat verschoning (kleding), kan soms ook nog wat speelgoed zijn ligt er aan waar we naartoe gaan natuurlijk! En dan nog de dingen die ik zelf nodig heb en nu dus ook van mijn tweede dochter erbij, een volle tas dus!
De luiertas gebruik ik niet zo heel erg vaak. Meestal moet er zoveel mee dat het gewoon niet past en dan pakken we gewoon een boodschappenkrat, daar kan heeeeeeel veel in en is dus ook ideaal.
Ik gebruik de tas ook nog steeds al moet ik wel zeggen dat ik steeds minder mee hoef te nemen. Voorheen was het inderdaad de hele lijst, fles, poeder etc etc. Nu hij alles mag en geen flessen meer krijgt scheelt het aanzienlijk. Als we een hele dag weggaan stop ik er een banaantje in, bekertje drinken en een koekje en we kunnen gaan. Een boterham is altijd wel te regelen en het avondeten is ook geen probleem
lars is bijna 2 en daar neem ik hem ook nog voor mee als we op visite gaan of als we gana winkelen ofzo. Ik neem dan mee; Pakje drinken, koek, doekjes, luier, knuffel, speen, boekjes, rompertje en broek + truitje. Mijn portemonnee en telefoon enz gaan er ook in. En je hebt altijd ene verschoningsmatje bij je.
ik heb geen luiertas had toevallig zo ee schoudertas liggen die prima aan de wagen gehangen kan worden. maar neem nooit veel mee als ik hier naar de stad ga gebruik ik hem om mijn spullen in mee te nemen want ben op 10 min loopafstand van huis dus luiers eten etc hoeft dan niet mee. en als ik ergens op visite ga dan neem ik 2 luiers mee en doekjes ze flesje een liga ,diksap spuugdoekjes en dat is alles en een schoon setje kleren. en dan heb ik nog alle ruimte over voor me telefoon portomonee sleutels speeltjes etc.
Ik denk dat ik hem voorlopig nog wel gebruik hoor... Iig zolang Joey luiers nodig heeft denk ik. Een enkele keer neem ik alleen een luiertje en wat doekjes mee in mijn gewone tas, maar dan als ik kort weg ben. Als ik langer wegben neem ik de luiertas mee. Dan doe ik de spullen uit mijn gewone tas over in de luiertas... want ik ga dus niet met 2 tassen over straat
Dat doe ik dus ook....mijn spullen over in de luiertas. Ik sjouw dus ook niet met 2 tassen; ik vind 1 zo'n overvolle al erg. Vind het niet erg de luiertas mee te nemen (deze kan aan de wagen), maar wat me zo stoort is dat ik gewoon geen plek genoeg heb en de tas dus niet meer dicht kan dan (en dan heb ik dus niet eens alles bij me!) Ik denk dat ik toch maar eens voor een andere ga kijken.....
Om mee over straat te gaan? Hahaha, ik ook... Doet me een beetje denken aan de brugklastijd.. dat je zoveel boeken mee moest slepen dat je een belachelijk grote rugtas mee moest nemen en helemaal krom liep, nou dat deed ik dus ook niet. Nam de ene keer boeken voor wiskunde mee, de andere keer voor frans
Daar moest ik dus ook aan denken en ook daar had ik een giga hekel aan! Wat voor een luiertas heb jij eigenlijk? (ik probeer ideeën op te doen)