Hey dames, Eergister 1-2 weken met de clearblue digital getest, vandaag weer 1-2 weken getest... Wanneer begonnen jullie 2-3 te testen? Ik ben nu 4w en 2 dagen.. xx
2-3 geloof aan het eind van de week, 3+ echt pas na 5 weken. (Tenminste, vorige zwangerschap) Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ik zou niet meer testen nu. Je weet dat je zwanger bent en om alleen 2-3 of 3+ te zien staan zijn de testen misschien geldverspilling.
Ja dat is ook wel zo, maar heb nog zoveel van die testen liggen haha.. 4 cb digital en dan nog andere testen.. Ik vind het leuk om alle getallen te zien, zodat ik dat op een foto kan nemen en af kan laten drukken voor in een foto album.
Die weet ik even niet ik had gelijk 3+ weken. 2-3 weken zou ik denken vanaf 3 weken zwangerschap.?? Ik heb echt geen idee
Zie mijn topic elders hierover... Die dingen zijn (qua weekaanduiding) niet altijd even betrouwbaar en kunnen je (= mij) daarom veel stress geven. Even een waarschuwing dus ik wilde dat ik die testen gewoon was gestopt! (uiteindelijk versprong ie met 5+3 alsnog naar 3+ gelukkig)
je moet bij ieder getal wat de test aangeeft +2 weken doen dus 1-2 is 3-4, 2-3 is 4-5, 3+ is 5+ en dan het einde van de week denk ik dua je kunt 3+ testen aan einde van week 5 denk ik
Dank jullie wel voor de antwoorden. Ik wist dat van de 1-2 = 3-4 enz... Alleen je ziet bij zoveel mensen al dat ze 1-2 hebben op 4 weken en een paar dagen laten al 2-3... Daar hoopte ik dus ook op haha.. Ik ga nu maar weer dinsdag testen in de hoop dat het 2-3 is