Hoi. Mijn dochter is 5 mnd oud. Ze krijgt 4x 180+6 aangeboden maar laat per fles gemiddeld tussen de 50-80cc staan. Nu groeit ze wel naar haar eigen lijntje. Maar vraag me af of ze genoeg voedingsstoffen krijgt. Laatste weging was met 18weken en woog ze 5600gram en 61cm. Zover ik kan terug denken dronken mijn andere kids meer. Nu weet ik dat niet elk kind hetzelfde nodig heeft maar toch.. Groetjes Linda
Hoi, Het verschilt inderdaad per kindje. Je kunt het beste nog even navraag doen bij je CB of je kindje voldoende binnenkrijgt om het lijntje te kunnen blijven volgen. Groetjes eveline
Ze geven daar niet echt antwoord op. Ze zeggen alleen zien we de volgende keer als ze weer gewogen word.. Ik dacht dat ze minimaal een bepaalde hoeveelheid moesten krijgen?
Hallo, Het belangrijkste is dat ze goed groeit volgens haar groeilijn en tevreden is. Hoe lang duurt het voordat je naar het CB moet met je dochter? Anders kun je met het CB overleggen of ze tussendoor gewogen kan worden. Groeten, Astrid
Hoi Astrid. We moeten 21 juni weer voor de 5.5mnd controle. Kwa lengte groeit ze in ieder geval wel, want de kleding maat is alweer omhoog. Ze is wel heel tevreden dat wel, ze pakt soms maar 3 flesjes per dag en laat ze nog van staan.. Haar wakker maken werkt niet want dan drinkt ze niet. Fruit mochten we wel gaan geven van de dietiste maar daar heeft ze nog geen zin in.. Papfles geprobeerd maar daar werd ze heel onrustig van en werd ze snacht veel wakker. Het zal denk ik wel goed zijn, maar dacht meer aan haar vitamine en voedingsstoffen als ze zo weinig drinkt. Bij het CB weleens over gehad omdat ze altijd wel wat minder dronk, zeker nog toen ze 150cc verrekend met lichaamsgewicht moest drinken maar zo hoefde ik nu niet meer te rekenen.