Hoi meiden, Ik heb net mijn menstruatie gekregen terwijl ik die eigenlijk pas dinsdag verwachte. Ik begrijp nu helemaal niks meer van mijn cyclus. Ik had altijd netjes 28 dagen maar deze maand zou het dan 25 dagen zijn. Als ik er vanuit ga dan een menstruatie altijd start 14 dagen (zoals op div sites staat) na de eisprong zou ik dus 30 april de eisprong hebben gehad.. Terwijl ik op 1 mei de hele dag positief met ovu testen van clear blue. Dus de piek na de sprong? Ik ben helemaal in de war.
Die 14 dagen is een gemiddelde. Bij mij is de periode tussen mijn eisprong en menstruatie altijd 13 dagen. Maar dit kan dus ook nog korter of langer zijn. En her kan ook nog eens zomaar een cyclus helemaal anders zijn. Als jij zeker bent van je eisprong op 1 mei heb je dus gewoon een iets kortere lutteale fase.
Dank je wel voor je antwoord mackwek Ik ben er wel achter gekomen dat je beter maar niet kan googlen en gewoon beter hier kan vragen. Van al die sites die elke keer iets anders zeggen wordt je helemaal gek. We gaan op naar de volgende ronde. Nieuwe ronde nieuwe kansen zeggen ze toch altijd ?