Werkkleding in rotterdam

Discussion in 'De lounge' started by KanjerB, May 8, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Weet iemand misschien waar je werkbroeken en schoenen voor de bouw kunt kopen in Rotterdam?

2. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Vakkleding had ik gevonden. Als iemand meer winkeltjes weet graag!

Liever geen webshops

3. Naati

Naati Actief lid

Jul 25, 2010
    141
    0
    0
    Vrachtwagenchauffeur
    Bergschenhoek
    bij de heijplaat is een winkel voor werkkleding, kom alleen niet zosnel op de naam sorry, misschien anderen weten wie ik bedoel?

4. Naati

Naati Actief lid

Jul 25, 2010
    141
    0
    0
    Vrachtwagenchauffeur
    Bergschenhoek
    weet m weer: Vermeer Personal Safety in de waalhaven zuidzijde 32. Is een gewone en een webwinkel www.werkkledingshop.nl

5. Enjoylife

Enjoylife Niet meer actief

Weenink heb je zitten, en er is er nog 1 maar weet ik even de naam niet van :D

6. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Weenink zit ook op de bijerlandse laan / groene hilledijk ( althans die zat daar altijd wel ) weet niet of je dat kent ?

7. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

8. Jo33

Jo33 Actief lid

Jul 20, 2011
    382
    24
    18
    NULL
    NULL
    Er zit ook een winkel voor werkkleding aan de Westzeedijk 70: De Jonge Vakkleding. Die hebben trouwens ook een webshop (www.vakkleding.com).
    En ook Weenink inderdaad aan de Westblaak, maar die was geloof ik al genoemd.

9. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Bedankt meiden! Super!!!

We zijn gisteren naar vakkleding geweest. Daar een jas en werkbroek gekocht. En vandaag naar Baan in barendrecht voor de redbrick werkschoenen. Zijn bij beiden plekken super geholpen. Maar baan heeft toch wel een veel groter assortiment. Super bedankt. Ik had die niet kunnen vinden.

Mijn man is gebeld door een groot meubelbedrijf of hij daar kon beginnen met werken. Hij heeft maandag het gesprek gehad en begint aankomende maandag als bezorger monteur bij dat bedrijf. We zijn zo blij. Ben zelfs mega blij met zn werkkleding hahaha

10. Jo33

Jo33 Actief lid

Jul 20, 2011
    382
    24
    18
    NULL
    NULL
    Goed om te horen dat je gevonden hebt wat je zocht.
    En zo te horen was het voor een goed doel: de nieuwe job van je man! Fijn hoor, hoop dat het hem bevalt!

Share This Page