Titel zegt het al!.. Ik heb op dit moment geen werk en het ziet er ook niet naar uit dat ik in de zwangerschap nog aan het werk ga. Maar nu ik thuis zit wil ik wát om handen hebben iemand een suggestie? Leuke hobby ofzo? Ben benieuwd!
hey, wat vervelend dat je thuis zit! Ik weet niet wat je leuk vind om te doen? Ik borduur heel veel (op babyspulletjes, dus mutsjes,rompertjes,spuugdoekjes,enz). Maar dat moet je natuurlijk wel leuk vinden! Ken ook veel mensen die scrapbooken (misschien al leuk om iets voor je kleintje te maken?) schilderen, of breien is tegenwoordig ook weer leuk. Je ziet, ik ben een beetje van het handwerken hihihi, maar misschien vind je dat wel helemaal niks
Ik heb hetzelfde, ik zit al vanaf 1 september thuis en ben maar allemaal dingen gaan naaien. Ik heb een naaimachine gekocht en ben gewoon maar wat gaan proberen. mijn 1e project was een boxkleed ( das gewoon recht toe recht aan ) en vind het inmiddels helemaal leuk. wie weet is het wel wat voor je???
hoi!!! Ook ik zit thuis! Ik ben verslaafd aan mijn naaimachine! Ik maak alles voor de babykamer zelf! Op het internet zijn heel erg leuke patronen en werkbeschrijvingen te vinden. Misschien vind je dat leuk om te doen?? Ik zal eens even wat foto's in mijn album zetten. Misschien zie je iets leuks en als je iets wilt maken dan kan ik uitleggen hoe je het moet doen ... Ik vind het een hele leuke hobby !
ik wil je wel een pb sturen met de link naar mijn website, want die mag ik hier niet plaatsen. Kun je even kijken of je dat leuk vind! Je moet er alleen wel voor kunnen borduren
solliciteren lijkt me? kost toch heel veel tijd om je goed in te lezen en brieven te schrijven, gesprekken voorbereiden etc? en dagjes werken via het uitzendbureau. Anders koffieschenken in bejaardehuis ofzo?
Ja das makkelijk praten ik solliciteer me al sinds september een breuk en geloof me ik pak alles aan. maar zodra ze horen of zien dat je zwanger ben (was bij mij heel snel heel duidelijk te zien) wordt je niet aangenomen ook niet voor een paar daagjes. en ik verstuurde minimaal 10 sollicitaties per week!!!
nu gewoon lekker even genieten van je zwangerschap! Dadelijk ook nog genoeg tijd om te solliciteren toch!
Ja net wát jullie zeggen het is niet zo makkelijk als de meeste denken kijk maar inme album het is bij mij ook al zichtbaar.. En dat bij negen weken. Bedankt dames!
Hey meiden, Ja ik herken dat ook wel alleen is mijn probleem dat ik niet zo creabea ben! Ik mis die creatieve knobbel denk ik hahah Dus enige andere suggesties???
Het is niet echt een hobby maar je zou alvast een lijstje kunnen maken van wat je echt allemaal nodig hebt voor de kleine en dan aan de hand van je lijstje prijzen kunnen vergelijken op verschillende websites. heb dit ook gedaan en is toch een tijdverdrijf en nog nuttig ook wij hebben denk ik wel ruim 300 euro bespaard hierdoor op nieuwe spullen. kan soms echt enorm schelen dus niet echt een hobby maar wel even iets om de tijd een beetje sneller te laten gaan.
Ik doe taarten bakken en decoreren, zo ontzettend leuk om te doen. Hier een voorbeeld van mijn sinterklaastaart: Bekijk bijlage 204862