Buikje minder?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Anias, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anias

Anias Bekend lid

25 mei 2011
    855
    0
    0
    Zuid-Holland
    He meiden,

Even een hele gekke vraag:

Ik ben ruim 15 weken in verwachting en alles gaat (tot nu toe) erg goed. We hebben inmiddels al 6 echo's gehad en eigenlijk is iedereen alleen maar tevreden. We hebben zo veel echo's gekregen, vanwege het feit dat een zwangerschap voor mij van nature niet mogelijk is.

Ik heb vannacht heel slecht geslapen, maar kan niet aangeven waar dat in zit, ik stond vanochtend op en.. mijn buikje was minder rond (nog wel aanwezig), maar zelfs mijn man zag het. En nu denk ik dus... hoe kan dan nou? Gaat het wel goed daar binnen? Waarschijnlijk heel suf.. maar ik vraag het me toch af.

Iemand ideeen?

2. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Waarschijnlijk gewoon je darmen die eindelijk een nieuw plekje hebben gevonden en niet meer zo opgezet zijn zoals ze dat vaak in het eerste trimester nog zijn?

3. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    O,enne.... GEFELICITEERD!

4. Anias

Anias Bekend lid

25 mei 2011
    855
    0
    0
    Zuid-Holland
    Thanx... ja zal vast wel zoiets sufs zijn geweest... :)
    Maar bleef er toch aan denken dus ik dacht, kom ik vraag het even.

5. Metire

Metire Niet meer actief

Ik had in het begin ook telkens een andere buik, de ene dag weer ronder en de andere dag weer platter.. Daarna een of andere enorme 'vetrol'? ;) en toen begon het pas echt een zwanger buikje te worden :D en nu veranderd hij nog steeds telkens van vorm, doordat hij meer naar voren komt, naar beneden zakt, mn ventje anders gaat liggen.. :) ik vind het maar een wonderlijk verschijnsel!!

Deel Deze Pagina