werkloos, misschien leuke hobby ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MirandaV, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikki

mikki Actief lid

1 okt 2007
    293
    1
    0
    Rotterdam
    Wat vind je leuk om te doen of zou willen kunnen? Dat lijkt me het startpunt. Is er bijvoorbeeld iets wat je zou willen leren? Misschien een nieuwe taal ofzo? Zelf hou ik heel erg van schrijven. Heel veel websites zoeken mensen die gratis stukjes willen schrijven bijvoorbeeld. Dat zou ook over je zwangerschap kunnen gaan, of over het zoeken naar een baan.
    Koken en bakken is inderdaad ook leuk. Net als zelf meubels opknappen. Als je verf op waterbasis gebruikt kan dat volgens mij geen kwaad.

2. miran336

miran336 Fanatiek lid

3. zwendel

zwendel Niet meer actief

dank je wel jvd1 dat je het voor me opnam. Het valt idd niet mee om werk te vinden en zit al zo lang thuis...vanaf 1 september...pfff
    nu idd 32 weken zwanger en nu kan ik het helemaal wel op mijn buik schrijven.en wat er gezegd werd, weet niet meer door wie, maar als ik nu op een vacature reageer gaan ze echt niet wachten tot ik straks uit mijn zwangerschapsverlof ben. ja kan dan wel reageren als ze weer een vacature open hebben staan maar dat moet dan wel net een vacature zijn die bij je profiel past. wilde dit nog wel even kwijt.

on topic:
    ik weet zo ook ff geen hobby behalve handwerk, sorry

4. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    Misschien vind je het leuk om een legpuzzel te doen. Als je dit nog nooit gedaan hebt begin je bij 300 a 500 stukjes. Je kunt ook een leuke uitzoeken dat je die kunt inlijsten en in de babykamer kunt hangen. andere ideen heb ik op moment ff niet

5. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    mss schilderen???

6. Kimmie1983

Kimmie1983 Actief lid

5 aug 2008
    255