Werkmobiel kwijt, hoe vertellen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ntje, 12 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik was laatst de sleutel van de kluis op kantoor kwijt. Ik heb overal gezocht, snapte er geen zak van. En dan nog de kluis ook, ik voelde me zo rot. Ik wist nog dat ik m'n collega de sleutel had gegeven om iets in de kluis te leggen, maar kon me niet herinneren dat hij me de sleutel had terug gegeven. Maar hij had 'm niet.

Paar dagen later open ik de kluis met de reserve sleutel, lag daar mijn sleutel in!! Dat was wel de laatste plek waar ik zou zoeken. Die collega had dus niet met mijn sleutel de kluis geopend, maar met de reserve sleutel en toen mijn sleutel (per ongeluk) in de kluis gelegd. Die logica had ik dus nooit kunnen bedenken! En hij was niet eens zwanger :)

2. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Zat je toen in de auto, want dan nog eens goed onder de stoelen kijken. Tussen de 2 voorstoelen, in het zijvakje, of tussen de rugleuning en zitting.

3. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Heb je je jassen allemaal al nagekeken?

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    heb je niet een gat in je jaszak? Bij mij is ie een keer in de veering terecht gekomen en is 'gaan wandelen'. Vond m uiteindelijk ergens in/aan de achterkant van mn jas. ;)

En ik heb m weleens tussen de stoelen in de auto laten vallen. Was ie onder zo'n matje geschoven. Heb de hele auto overhoop moeten halen.

Verder gebeurt t me noooit ;)

5. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Heb je hem niet op je werkplek laten liggen?

6. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Ik zou ook je auto nog een keer doorspitten ik heb het ooit gehad met mijn identiteitspasje van het werk, had alle logische en onlogische plekken bekeken, zelfs de auto ondersteboven gehaald, niks. Gemeld op het werk ga ik na weken een boekje pakken in de auto, ligt het pasje daartussen weet zeker dat ik daar ook gekeken had ;) Enuh toen was ik niet eens zwanger :D daar kan ik een heel boek over schrijven wat ik tijdens de zwangerschap allemaal kwijt was en bereid je voor, dat is nog heeeeel lang blijven hangen :p

7. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    In de zak van je ochtendjas?? Daar heb ik hem een keer in laten zitten toen ik ziek was....

8. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    heb je je werktelefoon al gebeld? wellicht dat je hem ergens hoort rinkelen? in huis of in de auto.......
    ik ben mijn mobiel zo vaak kwijt, dan bel ik hem met de huistelefoon en istie zo weer gevonden.

9. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Kijk eens in de koelkast.

10. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    'Maar baas, heb je het niet in de krant gelezen? Het schijnt dat door een bepaalde mutatie telefoons van merk X pootjes krijgen!
    Ik heb met gevaar voor eigen leven nog geprobeerd om 'm te vangen, maar hij is onder de heg door ontglipt...'

11. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Toen ik zwanger was gooide ik alles in de vuilnisbak :p

12. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ben mijn werk telefoon ook kwijt geraak vorig jaar, heb een paar dagen lopen zoeken, clienten gebeld in de auto gekeken etc. Nooit meer gevonden dus mijn manager opgebeld en verteld. Heb een nieuwe gekregen. Je doet het niet expres dus ik zou het gewoon eerlijk vertellen. Kan iedereen gebeuren toch?

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Idd even goed in je auto kijken.Bij mij valt de telefoon of mijn portemonee tijdens het auto rijden ook wel eens uit mijn jas zak , en valt dan net naast de rails van de autostoel naar beneden.Je ziet hem dan vanuit de deuropening niet liggen. Even stoel naar voren/achteren halen

14. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Heb je je telefoon al gebeld?

Zou het eerlijk zeggen hoor, zulke dingen gebeuren. Heb mijn werktelefoon al eens in de wc laten vallen en die van m'n vriend is in de wasmachine beland. Tsja, zoiets kan gebeuren...

15. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Bedankt voor al jullie lieve, grappige en meelevende reacties!

Ik heb samen met manlief het hele huis nogmaals overhoop gehaald, de telefoon een aantal keer gebeld (ondanks dat ik wist dat hij uitstond).

Tot aan de plantenbakken en de wasmanden aan toe ieder hoekje en gaatje is doorzocht.

Heb gebeld en inderdaad geen nood aan de man, kan gebeuren, vervelend maar niks aan te doen.

Maak me ook veels te druk nu, alles is ineens 10x erger.

In ieder geval bedankt voor het meedenken, de gelijksoortige verhalen en alle andere reacties!

Jullie hebben me goed geholpen om het niet meer zo erg te vinden:).

16. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Haha, fijn dat we met onze domme acties jou een beter gevoel hebben kunnen geven. Doen we graag voor je.

17. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Oh god, ik had het gisteren nog.. Onderweg naar stage, zit al even in de auto(had wat extra tijd genomen omdat ik sigaretten wou halen) denk, waar is mn telefoon. Hele tas op de kop.. Jas gevoeld. Ik omgedraaid, thuis zoeken.. Nergens.. Ik denk nouja briefje voor mn vriend dat hij weet dat mn tel kwijt is en gaan.. Zit ik weer in de auto.. Pling! Zit hij gewoon in mn tas.. (en door tijdgebrek zonder sigaretten haha) Misschien niet gewoon een HEEEEEL logische plek? Ik zoek vaak te moeilijk hehe

18. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Hij is terecht!!! M'n collega had m'n bureau opgeruimd voor me zodat de schoonmakers alles goed konden schoonmaken tilt ze m'n toetsenbord op en wat denk je? Ligt hij onder m'n toetsenbord!

Hoe die daar komt of waarom ik die daar heb neergelegd? Geen idee, maar ben blij dat hij terecht is:):p.

19. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    hahaha wen er maar vast aan... vergeetachtigheid, verstrooidheid.....

20. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Geweldig! Had alleen mee gelezen, maar hier kan ik wel om lachen;)

Deel Deze Pagina