Misschien een grappige vraag. Maar we hebben het regelmatig over ons aanstaande kind. Maar hoe noem je dat. Vrienden hadden het over hun kikker, andere over Harry , andere weer over ieniemienie.... Ik ben nieuwsgierig, heeft jullie kind een 'werknaam'?
Hahaha inderdaad een grappige vraag! Iemand die zwanger was noemde de hare zwelgje. Hier heb ik er nog een paar: Bruce (werd Vince) Brutus (werd Stan) Ik noem de onze 'hommeltje' geen idee waarom.
Het begon met Junior maar al snel wisten we dat het een meisje is en toen werd het gewoon 'meisje' of Moppie of haar naam.
Hier is het Puk. Sinds de eerste echo (met 6.3 weken) waar we een klein ukkepukje zagen, is het Puk geworden. Word nog lastig om weer af te leren, haha.
Onze werknaam was Barry. Na maanden die naam gebruikt te hebben was ik er al zo aan gewend dat ik hem bijna zo had willen noemen
Onze werknaam was Arnoldus, haha.. Lucas is vernoemd naar zijn papa's tweede naam en Arnoldus is zijn derde naam. Super grappig!
Panicci, combi van onze beide namen en omdat ik in t begin vaak in de stress zat of t wel goed is. Onderling noemen we hem nu bij zijn naam maar voor anderen blijft t nog even panicci
Uk! En sinds we uit de naam zijn ook steeds vaker de naam. Alleen in gezelschap zeggen we nog gewoon 'Uk'
tijdens de zwangerschap had ik niet niet echt. nu noem ik onze dochter eigenlijk wel steeds Tuttel of Noenie whaha geen idee waarom
Hier noemde wij haar "ons ding" en haar opa noemde haar tijdens de zwangerschap en net na de geboorte humpiedumpie! We wsten niet wat HET werd, en noemde haar dus ook wel eens hetje/hertje! En inmiddels heeft ze de bijnaam friemel!
Wij noemde onze dochter "kruimeltje" dit kwam eigenlijk omdat onze familie haar zo noemde omdat niemand het geslacht wist behalve wij En nu noemen we haar "moppie"