Simone was 'Betty' want ons eerste 'kind' was een Betty Spaghetti, gekregen bij de McDonalds. Jasper noemden we 'Koos'. Koosnaampjes na de geboorte waren 'Pukkie' voor Simone omdat ze zo klein was en 'Humpie' voor Jasper omdat hij ietsje groter was/is
Hahaha... Leuk topic! Kennissen noemden 'het' frummel... Maar dat klinkt een beetje als een waardeloos propje papier, vind ik haha... Nu is bekend dat het een meisje wordt ik weet niet hoe ze er nu mee omgaan eigenlijk... Ik weet pas sinds vanmorgen dat ik zwanger ben, dus wij hebben nog geen werknaam
Hier gewoon baby zodat mijn zoontje het goed leert, geeft al kusjes op m'n buik en aaien, maar echt beseffen kan hij het nog niet met 14 maanden denk ik!
Hier was het "Fedde". een tante had die naam verzonnen, omdat ze het een mooie naam vond voor ons ukkie (ik heb Friese roots). Ik vond de naam ook wel mooi en we hebben het gebruikt als werktitel de hele zwangerschap lang. Moest ook heel erg wennen aan zijn echte naam, ik heb nog lang met "Fedde" in mijn hoofd gezeten. Wie weet een mooie naam voor de 2e. Hahaha.
haha leuke..wij hebben in de vriendenkring de ervaring..als de werknaam een jongensnaam is...word het een jongen..is t een meisjesnaam word t een meisje...dus denk goed na
Werknaam hier was Pietertje.. Ook geen idee hoe we daar op zijn gekomen.. We hebben het ook nog op het geboortekaartje gezet.. Zijn naam in het groot en dan klein eronder: A.K.A. Pietertje
Mijn vader kwam met de naam Sjimmie. Zo heeft hij dan ook al die tijd geheten en iedereen noemde hem zo, inclusief de ambtenaar van de burgerlijke stand tijdens onze bruiloft. Na de geboorte heb ik hem 1 keer zo genoemd per ongeluk en daarna nooit meer maar de naam zal mij altijd bij blijven. En nu ben ik zwanger van smurf, mijn vader kwam ook met deze naam
"Bruce" maar waarom weet ik zo 123 niet meer. Manlief leek het wel grappig om van z'n werknaam z'n echte naam te maken maar Bruce was verder niet echt mijn smaak...
Wij hebben een hele gekke hihi: Micro-snuggle Ik noem mijn vriend altijd Snuggle en hij mij Mini-snuggle...