Wij noemen het vaak ons ukkie of ons meisje. En de laatste weken noemen we haar al bij haar naam. Wat het ook wel extra opletten maakt om ons niet te verspreken bij andere mensen Want die mogen de naam nog niet weten.
Wij gingen aan schoonmoeder vertellen dat we een meisje zouden krijgen (en hier de lelijkste naam ever bij verzonnen) en we hebben met een heel serieus gezicht ook "de naam" erbij verteld. Dilaila! Ze zei ook dat ze het een aparte naam vond en reageerde heel neutraal! Dit is dus eigenlijk onze werknaam gebleven. (soory voor de mensen die Dilaila een mooie naam vinden )
Hier is het begonnen met peanut. Dit kwam omdat op de eerste echo met 10w de kleine op een pinda leek.... haha Daarna begonnen mijn moeder en zus namen te bedenken en toen kwamen ze met Zuid, omdat mijn vriend Wester van de achternaam... vonden ze zelf hilarisch. Mijn vriend en ik noemden hem vanaf 16w bij naam omdat we toen wisten dat we een jongen zouden krijgen. Maar sinds we ons een keer versproken hebben bij familie (gelukkig hoorde niemand het ) noemen we hem lytse poppe, lytse man of hebben we het gewoon over de baby. Al moet ik zeggen dat we hem sinds kort ook monster noemen omdat hij er niet uit wil ben 4 dagen over tijd en er enorm klaar mee :S
Tijs was muntje (ivm onze achternaam), Job was frummel en het kleintje wat nu hopelijk in me groeit is spruitje.