Stoppen met nepnagels

Discussie in 'De lounge' gestart door Pluisjee, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Hè meiden ,

Ik heb al heel wat jaren acryl nagels. En ben het eigenlijk spuugzat ( misschien de hormonen maar dan zitten ze er zo weer op haha)
    Ten eerste kost het elke maand een hoop geld , ten tweede staat het me gewoon tegen vind het een beetje zonde worden.

Nu moet ik ze eigenlijk laten opvullen en zit te denken om ze er gewoon af te laten halen.
    Maar hoe krijg ik me eigen nagels dan snel weer mooi ?

Ik ben niet echt van het zelf nagels in een kleur lakken want ik bibber te veel (aangeboren afwijking , ene dag erger als de andere ).
    Maar wil nette verzorgde nagels hebben.

Tips ??

2. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik ben er nu 3 maanden vanaf en mijn nagels zijn nog altijd niet in orde. Ik besef nu pas wat een kutspul er altijd op mijn nagels heeft gezeten.
    Ze zijn nog steeds zacht en broos en je ziet langzaam het lijntje omhoog groeien per week waaronder mijn nagels wel weer normaal zijn.
    Het duurt LANG! :( (en ik neem nooit meer acrylnagels)

3. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Kan iemand anders ze niet voor je lakken? Lijkt me al een stuk goedkoper dan nepnagels.
    Hoe ik het 'simpel' doe: Bijhouden met vijlen, nagelriemen naar achter schuiven, eventuele oneffenheden aan de bovenkant ook glad vijlen, en dan met doorzichtige nagellak lakken. Met doorzichtige nagellak maakt het ook niet zoveel uit als je kliedert :).
    Mijn nagels zijn vrij sterk van zichzelf, maar als ze snel afbreken moet je ze gewoon wat korter houden.

4. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik ben na 9 jaar acrylnagels ook gestopt. Ik heb ze er niet af laten halen, maar gewoon zelf kort gevijld en ook zoveel mogelijk acryl eraf gevijld. Toen gewoon kort gehouden tot al het acryl was uitgegroeid. Dat is al wel weer maanden geleden hoor, maar ik heb inmiddels prachtige nagels helemaal van mezelf :D.

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik heb ze er toen bij de stylist af laten halen en een speciaal goedje mee gekregen waardoor mijn nagels weer sterker moesten wordeb. Duurde maanden.. Doe het ook nooit weer...

6. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Ik heb één keer voor mijn bruiloft gelnagels laten zetten. Supermooi maar ik werd er na een maand helemaal gek van. Dus ik heb ze er af laten halen en oh oh oh wat zonde! Ik had altijd mooie sterke nagels maar het duurde echt 4 maanden voordat ze weer bij waren. Tja gewoon doorheen. Lakken werd ook niet echt aangeraden. Nu lak ik ze zelf altijd met blanke nagellak en soms doe ik eens een manicure. Ik snap dat je niet zelf kunt lakken maar wellicht af en toe een manicure dan zodat ze in elk geval ''in shape'' zijn?

7. Petra82

Petra82 Fanatiek lid

10 jul 2008
    1.619
    1.332
    113
    Westland
    Dit! Werkt t beste!

8. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Hier bij de nagelstyliste eraf laten veilen zo goed als en toen daarna een aantal weken een speciaal kuurtje gebruikt soort nagelverharder moet je drie dagen achter elkaar over elkaar heen lakken elke dag dan na drie dagen er af halen en weer opnieuw starten.

Dit op haar advies gedaan en binnen 2 maanden weer sterke mooie nagels

9. Boommm

Boommm Niet meer actief

T heeft hier wel een half jaar geduurd voordat m'n nagels weer een beetje oke waren. Heb 4 jaar acryl nagels gehad.
    Heb elke 2 dagen nadat ze eraf waren m'n nagels gelakt met de nagelverhader van trind en herome.

Nu houd ik m'n nagels zelf bij. Verzorg m'n nagelriemen met Lemony Flutter van Lush, duw ze zachtjes naar achter. Veil ze, haal die velletjes rond m'n nagels weg en lak ze. Ze zijn super mooi en sterk nu!

10. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Nu ik jou bericht lees was het inderdaad een kuurtje van het merk Herome gekocht bij de kruidvat

11. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik ben er ook rond 36 weken zwangerschap mee gestopt. Ik vond het ineens niet fijn meer. Daarnaast kostte het ook een hoop geld en tijd, want op tijden dat het mij uit kwam, kwam het haar weer niet uit.
    Ik had zelf allemaal lucht onder de gel, dus ik heb het er zo afgepulkt. Tijd terug nog eens overwogen het opnieuw te doen (nagelbijter). Maar het is me te duur. Geef dat geld liever aan wat anders uit.

12. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Thanks meiden hier kan ik wat mee... :)

Morgen of maandag laat ik ze er af halen. Ben het gewoon spuugzat en inderdaad het kost veel geld, geld wat ik liever aan iets anders besteed. Al zal ik echt wel moeten wennen vind het heel vrouwelijk. Maar als ze weer mooi zijn over een tijdje van mezelf is het natuurlijk ook vrouwelijk!

13. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Hier gewoon uit laten groeien en als ze een beetje los zaten zelf eraf gehaald. Na een aantal weekjes zagen mijn nagels er weer normaal uit.

Deel Deze Pagina