hier iemand die bij de efteling werkt?

Discussion in 'De lounge' started by Triskele, Jun 8, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Triskele

Triskele Niet meer actief

Ik probeer al eeuwen te mailen met ze en kreeg ik eindelijk antwoord , najaa eigenlijk komt het erop neer dat ze niet willen helpen en dat maakt me een beetje verdrietig.

Wij hebben in zo'n huisje geslapen in bosrijk en daar hebben ze van die mooie stevig houten hoogslapers, onze zoon was helemaal verliefd en ik zei zodra we thuis zijn krijg je zo'n bed, maarja zoeken nergens zoiets te vinden, of het is van dat dunne hout, metaal of wit mdf.

Toen is mijn moeder plotseling (ondanks lang ziektebed) overleden en was dus deze vakantie naar bosrijk meteen onze laatste vakantie samen en maakt dit bed gewoon extra speciaal.

Ik heb gemaild of ze de leveranvier konden prijsgeven, dat kon niet, of ik er nog een via hun kon kopen (ook hele verhaal uitgelegd) nee kunnen ze echt niet aan beginnen..

Ik denk probeer nog een keer op deze manier (misschien dat iemand daar werkt en mij zou willen helpen)

Mijn zoontje vraagt elke week of ie zijn Efteling bed al krijgt, als ik het echt niet kan vinden ben ik genoodzaakt een ander bed te kopen alhoewel zoonlief dat eigenlijk niet wil dus dan word het helemaal niets, misschien moet ik er wel bijvertellen dat onze zoon veranderingen heel moeilijk vind, hij is 2,5 zowat doof geweest en werkt nog steeds aan een grote achterstand (met logopedie, fysio e.d.) hij werkt zo hard en ik vind dat als dat bed echt zijn droom is ik dat wel kan waarmaken maarja hulp is dus nodig ;)

Alvast bedankt voor de moeite..

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    is het bed niet na te maken door iemand die heel handig is?

Vervelend als je nee moet zeggen tegen je zoontje en jammer dat de efteling niet mee wil werken.

3. Triskele

voor het visuele deel (dit is van een dorphuys waar we ook in hebben gezeten)

4. Triskele

ja dat zou ook kunnen als laatste redmiddel maar het gaat ook om het emotionele aspect, ik had JUIST verwacht dat de Efteling daar iets mee zou doen, daar zijn ze toch zogenaamd altijd mee bezig? (villa pardoes e.d.)

5. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

Jun 5, 2011
    5,097
    503
    113
    Pff wat achterlijk dat de Efteling niet mee wilt werken.
    Ik hoop dat iemand je hier verder kan helpen!

6. Triskele

ja ik snap het ook niet, misschien wel dat ze hun leverancier niet willen prijsgeven maar laat hem me dan gewoon via hun kopen, ik probeer het allemaal netjes via de juiste weg te doen maar dan krijg je zo'n sjaggie die geen zin heeft in haar werk en dan krijg je dus zoiets.

Zelfde als de dierentuin waar ik vlinders wilde loslaten voor mijn moeder, ik netjes aanvraag ingediend in maart voor april of moederdag (als april te snel zou zijn) niets meer gehoord ervan behalve dat ze erover zouden denken, ik heb ze een email gestuurd met de hartelijke dank dat ze mijn kinderen hun afscheid van hun oma hebben afgenomen doordat ik nu niets anders meer kon regelen...

Ja menselijk zijn is een moeilijk iets soms :p

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ik zou zeggen, twitter de directeur van de Efteling, Bart de Boer

@drsbartdeboer

hij reageert echt heel vaak terug, en heeft mij ook al eens super geholpen.

of op het vijfzintuigen forum
    Efteling Algemeen - Pagina 1

zitten superveel efteling experts die er dagelijks komen én werken, en die echt elk minuscuul detail van de efteling kennen, en je vast kunnen vertellen waar dat bed te koop is, of dat het iemand heeft gemaakt.

8. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

Dec 15, 2011
    2,166
    1
    0
    Ik hoop dat het je nog lukt, voor je zoontje....

Het valt mij ook een beetje tegen dat ze niet meewerken eigenlijk.. lijkt zo'n kleine moeite!

(ik denk wel dat het bed makkelijk na te maken is, maar snap dat dat niet is wat je wilt, iig nu nog niet...)

9. Triskele

ik heb forum meteen account aangemaakt en zal eens twitteren :)

THANKS!

10. SeaShell

die mensen op het forum weten serieus alles. velen weten zelfs van elk huisje in het sprookjesbos het kleurnummer van de verf die gebruikt is :)

11. Triskele

hihi grappig ik hoop dat ie snel akkoord word gegeven het account dan kan ik vragen...

12. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Wat jammer dat ze niet willen meewerken. Kan met niet voorstellen dat een bedleverancier TOP Geheim is.

Succes met het vinden van het bed. Ziet er leuk uit trouwens.

13. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    1,613
    0
    36
    Waarom is de efteling achterlijk dat ze er niet aan mee wil werken? Ze krijgen vast honderden verzoeken op een dag van mensen met een zielig verhaal... de ene waarschijnlijk nog zieliger dan de ander.
    Het gaat vast niet om dat bed, maar je 'koopt' natuurlijk ook een stukje beleving door daar te gaan logeren. En nee dat is niet zoals thuis....Thuis heb je niet zo'n bed.

TS: Waarom beloof je je zoon een dergelijk bed eer je weet of zoiets wel mogelijk is?

Verder gun ik iedereen al het geluk van de wereld hoor, maar ik snap nooit zo goed waarom er vaak verhalen bijgehaald die niks te maken met het doel. "Mijn moeder is onlangs overleden, dus was deze laatste vakantie extra speciaal".
    Ja natuurlijk was dat extra speciaal, maar wat heeft dat te maken met een bed...?

Dat laatste is niet perse tegen TS gericht, maar is meer mijn eigen frustratie/afkeer tegen dit soort situaties.

14. 078mama

078mama Niet meer actief

Als ze 100 verzoeken op een dag krijgen is dat niet het probleem van to. Een attractiepark wat zo market op familie, sfeer en klantvriendelijkheid mag wel iets meer communicatief zijn. Mag ook wel met de afdeling marketing van ze.

15. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Misschien de herinnering?

Beetje gevoelloos je reactie.

16. Amfy

Amfy Niet meer actief

efteling is alles behalve klantvriendelijk en menselijk helaas

17. 078mama

078mama Niet meer actief

Dat hoor je mij ook niet zeggen... Het is alleen het gewenste imago hihi

18. Josjes

Josjes Actief lid

Nov 6, 2008
    244
    0
    16
    Brabant
    Wel wat duurder maar kijk eens naar FLEXA bedden. Dat zijn de echte degelijke en leuke stapelbedden/halfhoogslapers..

Maar dat is misschien niet precies efteling bed...:)

19. Mystify

Mystify Bekend lid

May 24, 2011
    938
    0
    0
    #19 Mystify, Jun 8, 2012
    Last edited: Jun 8, 2012
  20. SeaShell

Dat ben ik niet met je eens

Als je kijkt wat ze voor mensen die het minder hebben zoals kinderen met een beperking regelen, etc

Elk jaar het geld uit de wensbron doneren, stichting pardoes, etc
    Ook als ik eens mail heb ik binnen 24 uur een zeer nette reactie.

Had ook eens iets wat ik zocht en niet meer verkocht werd (exclusief item) en daarvoor de directeur getwitterd. Binnen een uur antwoord vd directeur, en mailde mij persoonlijk, waarna ik de volgende dag persoonlijk naar zijn kantoor kwam en hetgeen wat ik zocht zelfs gratis op mocht komen halen (twv €100, collectorsitem wat niet meer te krijgen was) echt super!

Wij zijn in 2009 getrouwd in de Efteling, en het was mede dankzij de top service en vriendelijkheid van het personeel een sprookje

Share This Page