Ik werk parttime met een vast contract (voor wat die waard is, er moet onwijs gereorganiseerd worden en ik behoor tot een risicogroep).
Ik heb een vast contract sinds 2001. Wel in een sector waar veel ontslagen vallen, maar ik maak me vooralsnog geen zorgen. Van al mijn collega's zit ik er zo'n beetje het langst. Mijn man heeft twee banen, en twee vaste contracten. Helaas ook beide in kwetsbare sectoren, net als ik. Voorlopig zit hij nog goed en hoeft hij nog niks te vrezen.
volgende maand klaar met opleiding voor doktersassistent,moet nog wel stage lopen maar banen liggen voor het oprapen dus maak me niet druk.
Ik ben thuisblijfmoeder en ik blijf dit doen tot de jongste 5 a 6 jaar is. Ik start wel een kleine onderneming binnenkort. Maar dat wordt waarschijnlijk non-profit
Ik ben in november moeten stoppen ivm reorganisatie. Een baan gevonden. Die beviel me niet dus ben verder gaan solliciteren, direct aangenomen en daar werk ik nu een half jaar. En nu doe ik er ook nog thuis werk bij. Dus in een krap jaar mn 3e baan Bij mn huidige baan heb ik een jaarcontract. Mijn vriend is net een maand geleden zijn eigen bedrijf begonnen en dat gaat al redelijk goed!
Ik ben bewust een thuisblijf mama! Mijn man werkt fulltime met een vast contract. 1,5 jaar geleden is er daar een bedrijfssplitsing geweest en manlief was de enigste die een keuze had bij welk bedrijf hij wilde blijven. Hierdoor konden wij de beslissing nemen dat ik thuis zou blijven bij ons moppie.
Heb nu m'n 3e jaarcontract die volgende maand afloopt. Heb goede hoop dat ik nu een vast contract krijg. Ben met een opleidingstraject gestart en al m'n collega's die daar ook mee zijn begonnen en al aan een vast contract toe waren hebben die gekregen. Ik wacht het wel af en anders ben ik niet bang om lang zonder werk te zitten. Voor het werk dat ik doe zoeken ze vaak mensen. Het laatste wat ik wil is een uitkering aanvragen heb ik de laatste paar jaar niks dan ellende mee gehad.
Ik werk via randstad voor 24 uur bij een kwekerij ( kon een half jaar terug niets anders vinden ) maar vandaag aan genomen bij de zeeman ook voor 24 uur.
Ik werk 32 uur bij Etos. In principe is mijn contract tot dec, en mijn verlof gaat 1 december in. Maar heb het hier al veel met mijn leidinggevende over gehad. In principe is er volgens haar geen reden het contract niet te verlengen. We zijn een franchise winkel en de eigenaar is echt een ontzettend lieve man, niet iemand die vanwege zwangerschap contracten niet verlengd. Na de zwangerschap wil ik graag voor 32 uur blijven werken en dan ook een stapje hoger. Mijn man heeft in principe een 0 uren contract bij KPN. Hij werkt meestal fulltime. Is wel aan het kijken voor wat anders maar in deze tijden is dat lastig. Zolang hij zijn uren maakt is het wel te doen.
Ik heb een vast contract maar helaas, ik word dit jaar boventallig verklaard dus moet opzouten. Zak geld mee en WW Nu maar goed nadenken en kijken wat ik wil gaan doen..
Ik ben postdoc en docent op de uni. In mijn werk is het vrij normaal dat je projectmatig werkt voor een langere tijd. Niet echt handig als je eigenlijk qua leven aan settelen toe bent Ik heb nu een project van ruim 4 jaar (dat wordt een half jaar verlengd omdat ik extern ergens ingehuurd ben geweest en door zwangerschapsverlof). Hiervoor had ik een aio-traject van 4 jaar. Verhuizen tussen steden met universiteiten hoort hier ook bij, de meesten verhuizen zelfs nog voor een paar jaar naar het buitenland tussendoor. Mijn man zit in hetzelfde schuitje maar gaat overstappen naar industrie (hopelijk). Dan is het wel de bedoeling dat er een vast contract komt. Kunnen we eindelijk een keer uit die dure huurwoningen weg en een huisje kopen.
Ik heb thuisblijfmama gestemd. Toen ik zwanger was, besloten om te stoppen met werken omdat mijn baan niet te combineren was met werkuren van mijn man en het moederschap. Na een half jaar heb ik de administratie van ons bedrijf overgenomen, in het begin thuisgewerkt maar inmiddels werk ik 16 uur vast op het bedrijf. Ook voor ons onzekere tijden, in de autobranche is het niet rozengeur en manenschijn op het moment..