En dit bedoel ik dus met het rechtsysteem in NL is zo krom als een hoepel..... dit was in de States niet gebeurd. Daar had ze een veel hogere straf gekregen. Echt ongelofelijk dit.... en dan ook nog zwanger van de vierde.... gaat ze die ook te vondeling leggen?
Tijdens de rechtszaak, twee weken geleden, beweerde de moeder dat ze tijdens een vakantie in Turkije is verkracht. DNA-onderzoek heeft uitgewezen dat haar echtgenoot de vader van het kind is. Ze hield de zwangerschap uit angst en schaamte voor de buitenwereld verborgen. Zelfs haar echtgenoot wist van niets. Plastic zak Na de bevalling in de badkamer wikkelde ze de baby in een handdoek en stopte hem in een plastic zak. Daarna heeft ze hem in de bosjes bij het Wilhelminakanaal neergelegd. Ik snap niet dat ze überhaupt nog voor kinderen mag zorgen, helemaal omdat er wel degelijk sprake is van een echtgenoot!!! Hoe kun je trouwens een zwangerschap verborgen houden? Heel vaag verhaal, waarbij ze volgens mij niet de waarheid vertelt en wat nu een hele trieste afloop heeft.... de dood van een onschuldig kind. En mevrouw zelf is inmiddels alweer zwanger....
Nou ja, misschien wel. Misschien is ze wel verkracht en was ze bang dat het kind van haar verkrachter was. Nog geen reden om dit te doen, maar wil niet zeggen dat ze alles bij elkaar gelogen heeft...
Een baby in een plastic zak stoppen is niet te vondeling leggen... zeker wel moord! Onbegrijpelijk dat die rechter zo mild heeft geoordeeld. TBS lijkt me wel een goede straf voor haar. Melief, jouw post schoot recht mijn hart in. Het is inderdaad heel oneerlijk. Ik wens dat er snel een kindje in jouw buik zit.
Heej die had ik gemist! Negeer mijn opmerking dan maar En inderdaad zoals ik al zei, te vondeling leggen is zorgen dat het gevonden wordt. Daarom ben je dan ook een vondeling...je bent gevonden. In een plastic zak ergens in de bosjes wordt je niet gevonden. Tenminste niet levend Of ze nu wel of niet verkracht is...ze heeft nu het kindje van haar en haar man vermoord! En als ze dr mond open gedaan had hadden ze misschien wel voor het zover kwam kunnen kijken van wie het kindje was. Daarbij had ze OF moeten zorgen dat t dan niet kwam OF het kindje een leven moeten geven bij een ander. Kindje kan er toch niets aan doen dat zij verkracht is!
Een kindje van een verkrachter is toch ook een klein onschuldig wezentje.. Ik durf met volle overtuiging te zeggen dat ik ter wille van dat mensje mijn negatieve gevoelens opzij zou kunnen zetten om te zorgen dat dat kindje er niets van meekrijgt.
Ongelooflijk met stomheid verslagen....dit is toch gewoon doodslag of ben ik nou gek! Daarbij komt dat de goede altijd nog beter in de gaten gehouden worden en zulke mensen door de mazen van het net glippen. Ze is duidelijk niet in staat om voor de kinderen te zorgen....in wat voor situatie je ook zit, dit kan en mag gewoon niet!!!!!!!!!!!