Winston Gerschtanowitz ging eten met 2 van de gooise meiden Bo en Pauline. Bo liet Winston haar favoriete boek zien en dat was een boek over piemels enzo. Wie weet welk boek dat was??? Lijkt me leuk boek haha
Misschien even via google. Moet je wel thuis doen en niet op je werk (als je werkt) of zo Gr. Marieke
Ik dacht dat er nu een herhaling bezig was van gisteren maar dat is niet ze zijn weer avnvoor af aan begonnen met uitzenden. Verder ken ik het boek niet.
er is ook ene piemelboek met een rode voorkant, deze was altijd verkrijgbaar bij "boekenvoordeel" of "de witte bokehandel" dat soort zaken
Mijn moeder heeft dat boek eens cadeau gekregen. Ik zal er weer es naar vragen wat ze er mee gedaan heeft... hahaha!
Waarom zou je in hemelsnaam een boek vol piemels willen? Gekke meiden *ik had toevallig die afleveren van: ik kom bij je eten of zoiets wel gezien en vond het al heel gek dat iemand zo'n boek heeft....maar blijkbaar is het nog gewild ook.... ik loop achter*
Hahaha nou ben nieuwsgierig, leek me een leuk boek haha. Zal ik last van mijn hormonen hebben??? Ik heb al gegoogled en kan het niet vinden! En waarom zou je eens niet zo'n boek willen, mannen sexboekies, ik een piemelboek! Leuk! Dees68, hoe heet het boek? Staat er een isb nummer op? Dat zijn 13 cijfers en moet beginnen met 97890........
Ik heb Bo van de gooise meiden op hyves gevonden en haar een berichtje gestuurd. Hopelijk krijg ik antwoord haha.
Ja.. maar je moet toch ook een beetje de psyche behind the piemel begrijpen om hem volledig op prijs te kunnen stellen?
Och jee, ik zal moeten neuzen in een doos op zolder want daar zit hij in. Er staan foto's in ja en ik heb helemaal blauw gelegen . Ik zal wel een piemelfixatie hebben
ik heb deze thuis: bol.com | The male nude, David Leddick | Boeken (Engels) is wel een andere maar ook heel veel piemels
Nee die zijn het helaas alle 3 niet! Er staan niet alleen maar piemels in hoor, ook naakte vrouwen dacht ik! En wel met foto's, tís ook een vrij groot boek. Heb nog geen berichtje van Bo mogen ontvangen! Misschien denkt ze wel dat ik haar voor de gek hou hihi.