Ik las net op de telegraaf site, dat er een filmpje is verschenen over een peuter die een teddy beer onthoofd. Met een mes, voor een vlag van is. Dit gaat toch wel heel heel erg ver. Arme kinderen, worden al zo vroeg met geweld geconfronteerd. Alsof het iets heel nogmaals is. Heb gewoon even zitten janken. Kon het terrorisme maar gestopt worden
He bah!! Om verdrietig van te worden inderdaad.. Het kan trouwens wel gestopt (teruggedrongen) worden maar niet met die softe afwachtende houding van nu. Vooral in Nederland is t echt niet best, ben benieuwd wanneer hier een aanslag gepleegd wordt uit naam van IS. Slechts een kwestie van tijd..
Ja want geweld los.je meestal op met geweld.... 😕 Helaas zullen dit soort dingen altijd blijven bestaan. Nu is het IS waar de aandacht op ligt, vooral omdat het westen er nu directer door getroffen wordt. Maar kindsoldaten ed is van alles tijden. Dit is en blijft natuurlijk vreselijk. Het is walgelijk dat men daar onschuldige kinderen voor gebruikt. ....
Ik kon het filmpje echt niet bekijken, echt vreselijk dit Kindsoldaten zijn idd van alle tijden, heel triest.
Walgelijk dit!!! wat zijn het toch harteloze achterlijke idioten. Dit arme kind zo gebruiken voor hun propaganda. Ik word er gewoon echt misselijk van!!