Beetje een onnozele vraag, maar misschien kunnen jullie me helpen Omdat het stiekem steeds een beetje kouder wordt, wil ik ik voor mijn dochtertje binnenkort een winterjas kopen. Maar ik twijfel heel erg aan welke maat. Ze is nu 3,5 maand en behoorlijk lang. Ze gaat nu over naar maat 68. Sommige kleding past al heel goed, maar kleding van H&M bijvoorbeeld is wel nog echt te groot. Dus ik twijfel nu of ik een winterjas het beste in maat 68 of in 74 moet kopen. Als ik 68 koop, past ze die dan in februari nog? En als ik 74 koop, kan ze die nu al aan?
De mijne gaat nu net in maat 74(7 1/2 maand haha) en had een maat 80 gekocht. Maar heb nu toch ook maar een maatje 74 erbij gepakt. Ik zou voor 68 gaan en dan kun je eventueel in de uitverkoop nog een 74 pakken anders zwemt ze daar nu in.
Dan 2 kopen in 68 en 74.. Hier 2 zomerjassen nodig gehad in april had ze 74 toen ze er al eentje nodig had en nu 80. Bij Zeeman hebben ze leuke jasjes heb daar eentje voor mee naar het kdv gekocht voor jawel: 6,99!!! En ze ligt och nog wel in de kinderwagen neem ik aan?
Ik denk dat je er 2 nodig hebt net als ik haha. mijn meisje zat met dik 3 maandjes ook al in maat 74. Ze is nu 2 dagen 9 maanden oud en maat 80 word al te klein,ze gaat dus over naar 86 of de combimaat 80/86 en die zit goed. Had een winterjas in maat 86,maar ik ga nog een maat 92 erbij halen. ik denk dat ze maat 68 niet meer past en je dan zeker tot feb een maatje 74 nodig zult hebben.misschien wel een 80 ook.
Het is niet te voorspellen ik had verwacht dat ons meisje al in maat 86 zou zitten nu maar 74/80 past nog... Zij zit iets onder het gemiddelde en is 74,5 cm gemeten vandaag..
Mn zoontje zit nu in 74 maar de jas heb ik echt 80 gekocht.. En de mouwen zijn wat te lang en hij kan er nog een beetje in groeien.. Tsjaa ik vind het niet boeiend en sla de eerste periode gewoon de mouwen een stukje om.. Lijk wel gek om 2 jassen van 40/50 euro te kopen haha
Mijn dochter is net zo oud en net zo groot! Ik heb een jas van 74 en wil er ook nog een bij... Maar ik denk nog een 74. Dan hoop ik dat we de winter doorkomen. De jasjes van Zeeman zijn inderdaad best leuk en zeker niet duur, maar ik vind de dure zoooooo leuk....