Hallo, Wie van jullie weet of de Hema in het voorjaar en de zomer ook nog maillots voor kinderen (maatje 86, 92, 98 ongeveer) verkoopt? Als dat namelijk niet zo is.... dan ga ik nog even wat maillots 'inslaan'. Vind ze namelijk erg handig en leuk staan onder een jurkje. O ja, en rompertjes met lange mouwen. Zijn die in het voorjaar en zomer ook nog bij de Hema te koop? Die vind ik namelijk ook errug handig. Vooral onder een T-shirtje! Groetjes, Hanna
Rompers lange mouw zijn altijd wel te koop, maar maillots niet. Dat zijn echte winterdingen en ik vind het persoonlijk geen gezicht in de zomer, zeker niet in combinatie met sandaaltjes of open schoenen. Voor de zomer heb je een legging voor onder een jurkje (en eventueel in de winter ook want mijn dochter houdt niet meer van maillots.
Ja, dat is ook wel zo. Leggings zijn er natuurlijk altijd. Maar op de een of ander manier wil ik altijd een maillot op maat - voor de zekerheid hebben................ Slaat misschien nergens op, maar toch.
haha dan zou ik hem nu kopen, maillots gaan er nu weer uit! Kom in de zomer regelmatig kinderen tegen in maillot met open schoenen echt mijn gruwel.
Neenee, dat zou ik ook nooit doen. Maillots in open schoenen. Vind ik ook niet mooi. Maar gewoon... voor de zekerheid - als er ineens een koude dag/week is.............. whatever... Ik ga dan nu maar maillots 'inslaan'!!
babymaten soms wel, maar ze worden niet aangevuld dus op is op. Bij de kindermaten zie je ze in de zomer niet.
Rompers hebben ze wel het hele jaar. Maillots is een kwestie van wat er nog hangt. Ik zit te wachten op spaghetti rompers, die in een 2 pak...wit en roze. Iemand enig idee wanneer die er weer zijn?
maillotjes kun je hier altijd wel kopen bij de hema !!! Ik zweer nu bij de leggings van 2 voor 5 euro van de hema , super fijn en kunnen bij open schoenen ook , en in de laars gewoon een sok erbij aan !!
zal niet lang meer duren denk ik , ik vind ze alleen niet zo handig , mijn meissie is heel erg smal en die bandjes zakken dan giga af !!
Wat voor leggings zijn dit of is dat een actie, want heb nog nooit zon goedkope leggings bij de Hema gezien. Ik koop ze nu bij de zeeman maar daar heb je niet veel keus in kleur.
Is vaste lage prijs bij de hema , zijn eigenlijk hetzelfde als de maillots , alleen dan zonder de voeten .Zitten per 2 verpakt en je hebt ze geloof ik in 4 kleurstellingen ,zit meestal 1 uni keur bij en de ander is gestreept,of met bolletjes.Bij de meeste hema's hangen ze op de kopschappen , aan de zijkanten van de rijen ............kan je nu geen online linkje geven want ben aan het internetten op mijn nintendo en dan gaat dat niet .....