Hoofdbonken, maar wil een kinderbed, help!

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by doornroosje85, Mar 7, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. doornroosje85

Feb 5, 2009
    56
    0
    0
    Hoi

Mijn dochtertje van 2,5 jaar bonkt tijdens het in slaap komen.
    Dit doet ze al sinds ze een maand of negen is. Sindsdien slaapt ze in het campingbed om haar niet te bezeren en zodat wij kunnen slapen, want ze maakt anders ontzettend veel lawaai.
    Nu is ze helaas laatst uit haar campingbedje gevallen, omdat ze aan het klimmen en klauteren was. Ik wil nu overgaan op een groter bed.
    Maar mijn vraag is of iemand ervaring heeft met een kind dat hoofdbonkt in een groter bed. Ik ben namelijk bang dat ze hard tegen de muren gaat bonken of tegen het bed. Hierdoor kunnen wij niet slapen en nog belangrijker ben ik bang dat ze zich bezeert. Hopelijk heeft iemand hier ervaring mee

thanx!!

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm mijn beider broertjes deden dat
    ook in een groter bed dus :)
    (gewoon tegen het hoofdeind en met pech aan de zijkant tegen de muur als ze per ongeluk gedraaid waren)

ergens is het over gegaan.. maar echt pas toen ze ruim naar de basisschool gingen volgens mij.

3. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

Jan 17, 2010
    3,076
    0
    0
    ja hoor, ruime ervaring. Mijn dochter zit op handen en knieën en schuurt met haar hoofd op het matras. Ze wordt iedere ochtend wakker met een punkkapsel en haar haar breekt af en vervilt (zucht). Ik heb voor mijn dochter een rolkussen aan het hoofdeinde liggen. Dit is ook fijn tijdens het lezen van een boekje. Dat zit ze er tegen aan. Nu ligt ze met haar hoofd tegen het kussen aan en niet meer klem tegen het hoofdeinde.

Oh, en nog een ander gevolg; door al dat gehobbel verschuift haar hele bed. Haar bed staat 's morgens aan de andere kant van de kamer. Ja ik weet het, heel apart! Als dat bij jou ook zo is moet je goed uitkijken hoe je het bed neerzet. Bij mijn ouders let ik er goed op dat ze met het bed de deru niet kan barricaderen bijvoorbeeld.

4. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    4,473
    1
    38
    Female
    Thuis
    Mijn zoon doet dit ook (ben ik net achter). Hij doet dit in zijn slaap. Hij slaapt nu in een 1-persoonsbed en bonkt tegen de muur. Volgens mij doet het niet echt pijn.

5. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Het broertje van mijn vriend deed dit ook heel lang vertelde mijn schoonmoeder laatst (of hij het nu nog doet dat weet ik niet hahaha) Hij heeft daarvoor altijd een kussen tegen de muur aan gehad om zich niet te bezeren. hij deed dit indd in zijn slaap en werd er niet van wakker.... xxx

6. Lycka

Lycka Fanatiek lid

Jan 10, 2012
    1,118
    0
    0
    Zweden
    Mijn zoontje deed het ook. Misschien nog wel, maar ik hoor het niet meer :p
    Ik heb het matrasje uit zijn ledikantje tussen zijn bed en de muur staan. En een kussen tussen het hoofdeinde en de muur. Zo kan hij zich niet bezeren en hebben wij geen last van het gebonk.

7. diddi

diddi Bekend lid

Jan 1, 2010
    590
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een meisje dat met haar hoofd bonkt. Tussen de muur en bed liggen twee knuffels die haar voor de muur beschermen!
    En tegen het hoofdeind hebben wij zachte bescherming (soort dunne bekleding) zitten. Dit houdt het ergste tegen !
    Ik hoop wel dat het een keer op houdt, lijkt mij ook niet zo prettig voor haar. Het lijkt alsof ze er geen last van heeft.

Share This Page