Hallo, Ik ben op zoek naar een leuk houten speelgoed cadeautje voor mijn nichtje(over 2 weken uitgerekend) Heeft iemand tips? Ik zat te denken aan een poppenhuis. Alvast bedankt.
Budget is rond de 60 euro. Wil iets kopen dat ze inderdaad over een tijdje kan gebruiken. Ik heb wel wat leuke artikelen bij bol gevonden, maar wil nog wat meer webshops bekijken!
Kijk anders eens op ilovespeelgoed.nl, daar hebben ze superleuk houten speelgoed van janod en djeco. Ik vond het zelf leuk om ook cadeaus te krijgen waar ze juist later wat aan heeft, dus leuk idee van je!
Hoi! Kijk je nog verder dan houten speelgoed? Of ben je er wat dat betreft al helemaal uit? Zelf ben ik helemaal kwijt van het naschilderen van het geboortekaartje. Zie bijv: Prijzen, maten en verzendkosten (bijv de geboortestoeltjes) Zo gaaf! Maar ja...dat is geen houten speelgoed. Als je echt voor houten speelgoed gaat, wat ook heel gaaf is, misschien is een keukentje nog een leuk idee? Kunnen ze vaak al wat eerder mee spelen en hebben ze ook lang plezier van!
Bij dille en kamille een heel schattig houten poppenwagentje van riet en hout. 36,50 ( nee,,ik werk er niet maar heb hem net zelf gekocht voor mijn dochtertje) Leuk met een popje (ook daar te koop, of in internetshop van ze) Zodra ze proberen te gaan lopen hebben ze er ook houvast aan. Of een leuk keukentje maar dat is wel voor >1 jaar. Of houten babygym. Een heel mooie van bidiboo. Of iets heel anders maar ik vind een zilver of verzilverde rammelaar ook altijd heel mooi. Verzilverde versie is ongeveer 40,- succes!
Je zou eens Janod kunnen intoetsen bij de zoekmachine van bol.com. Ze hebben een leuke poppenwagen en een mooi poppenbedje, al verkopen ze het bedje niet op bol.com geloof ik. Poppenbedjes Poppenbedje hartje - Altijd de laagste prijs bij Poppenwagen.nl! bol.com | Janod Poppenwagen Framboisine, Janod | Speelgoed bol.com | Janod Houten Loopfiets - Miniscooter Fragola, Janod | Speelgoed bol.com | Poppenhuis Mademoiselle Klein, Janod | Speelgoed bol.com | Janod School Met Handvat Incl. 14 Accessoires, Janod | Speelgoed bol.com | Janod Keukentje Tafelmodel Incl. 7 Accessoires, Janod | Speelgoed
Geen houten speelgoed, maar wel heel mooi: een baby armbandje van Lovy. Mijn dochtertje heeft er met kerst eentje gekregen van mijn schoonzusje en ik vind hem heel mooi: Babyshower? Geef een LOVY sieraad cadeau! - LOVY luxe babysieraden en kindersieraden
Wat vind je van deze dan? hobbelpaard bruin klein : Houten Speelgoed | Loopfietsen, fornuisjes, houten treinen, hobbelpaarden en meer, voor uw (klein)kind hobbelkoe : Houten Speelgoed | Loopfietsen, fornuisjes, houten treinen, hobbelpaarden en meer, voor uw (klein)kind speelgoedbankje wit - roze : Houten Speelgoed | Loopfietsen, fornuisjes, houten treinen, hobbelpaarden en meer, voor uw (klein)kind babyduwkar ABC : Houten Speelgoed | Loopfietsen, fornuisjes, houten treinen, hobbelpaarden en meer, voor uw (klein)kind blokkenkar konijn : Houten Speelgoed | Loopfietsen, fornuisjes, houten treinen, hobbelpaarden en meer, voor uw (klein)kind Ik zou de bovenstaande dingen erg leuk gevonden hebben als kraamcadeau
ben zelf gek op everearth Sprookjes poppenhuis EVEREARTH Multi Fun Flower EVEREARTH speelgoed Dieren Looping EVEREARTH
Jaaa ... een leuke houten speelgoedkist met eigen naam. Heb wel eens op een site gezien dat je iets van het geboortekaartje erop kunnen maken. Helemaal geweldig! Mijn zoon heeft een oude houten blokkenkist op zijn kamer staan. Zelf opgeknapt, maar o zo leuk! Dit hebben wij op de kamer staan van zoonlief ...