Hallo dames, Ik heb een vraagje, net om 10 voor 6 nog snel naar het Kruidvat geweest om een aantal dingetjes te kopen waaronder een ClearBlue digitale zwangerschapstest. Het was nog redelijk druk dus bij de kassa ging het allemaal snel snel omdat het bijna 6 uur was. Kom ik net thuis en pak ik het tasje uit, zie ik op de bon dat ze de zwangerschapstest 2 keer heeft aangeslagen. Gelijk geprobeerd te bellen maar ze namen al niet meer op. Heeft het zin om morgen nog weer heen te gaan om mijn geld terug te vragen? Is toch 13,-. Of is het een gevalletje eigen schuld....
Ik heb bij de kruidvat gewerkt en daar werd wel moeilijk over gedaan omdat je nooit meer kan bewijzen dat je er 1 heb gekocht. Volgende keer direct nakijken als je het idee hebt dat het niet klopt.
Ik werkte bij de action (paar jaar geleden) en daar had iemand geld bijgepint, maar nooit gekregen. Ze kwam een kwartier later terug in de winkel, probeer dan maar eens te bewijzen dat je het geld echt niet gekregen hebt. Niet. Maarrrrr! Gelukkig leven we in een moderne tijd waar we camera's hebben, en konden we zo achterhalen dat de mevrouw in kwestie inderdaad haar geld nog niet gekregen had. Dus morgen heen gaan, verhaal uitleggen, en als ze moeilijk doen eisen dat ze de camerabeelden bekijken.
Bedankt voor alle reacties al. Ik ga het morgenochtend maar gewoon proberen. Nee heb je, ja kun je krijgen. Als ze me niet geloven en ze hebben camera's dan ga ik inderdaad even vragen of ze de beelden willen bekijken. Staat op de bon hoe laat het is geweest.
Maar eh... Aan je onderschrift te lezen heeft de test je wel duidelijkheid gegeven. Morgen terug gaan en zeggen dat je de komende tijd vast nog veel babyspullen komt halen
Haha, mol81. Ik wist al dat ik zwanger ben maar wou graag een digitale voor de foto voor in het 9 maanden dagboek
Ze zouden ook de voorraad kunnen controleren. Als ze die netjes bijhouden zou die nu dus niet kloppen.
Ik werk bij Kruidvat en Als het bij 'mijn' filiaal had gebeurd hadden wij de camera beelden bekeken en als jij gelijk hebt krijg je uiteraard je geld terug.
ik dacht even niet na en gaf een domme reactie.. Zucht.. Zei dat je de extra door kon verkopen.. De extra.. Waar zat ik met mijn hoofd...
Als ze zeggen dat het lastig wordt, laat je ze de voorraad toch even tellen? Dan komen ze er ook achter
Bij ons in de winkel zouden we hier niet moeilijk over modem doen. En als ze dat wel doen hebben ze idd altijd manieren om terug te kijken of je verhaal klopt. Enneh.. nog gefeliciteerd