Werkt er iemand bij de Kruidvat?

Discussie in 'De lounge' gestart door In AFwachting, 22 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Die dingen werden worden verschrikkelijk veel gestolen. Dus dat heeft met echt zin

2. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Je kunt toch de voorraad controleren?

3. Onje

Onje Niet meer actief

Inprincipe wel.
    Zou gewoon vandaag direct terug gaan, als je een vriendelijk filiaal hebt moet het gewoon goed komen hoor.
    Ik had toevallig vorige week Woensdag een meneer die de Zaterdag daarvoor 1 tandenborstel had gekocht maar mijn collega had er 2 aangeslagen en dat zag hij pas bij thuis komst. Dus toen heb ik op de beelden gekeken en meneer had volledig gelijk dus kreeg hij van mij 80 hele centen terug ;)

Voorraad checken gaat niet op trouwens

4. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Want jullie voorraad klopt van geen kant? Lijkt me indd ook dat die dingen nogal eens gestolen worden, maar dat moet dan toch wel eens weggeboekt worden. Of kunnen jullie dat niet inzien bij de kv? Bestellen jullie dan nog alles handmatig?

Gewoon nieuwsgierig hoor, hier gaat namelijk alles vanzelf, de theoretische voorraad word dan ook streng bewaakt.

5. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Ts, je geld al terug?

6. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

23 okt 2011
    714
    0
    16
    Hallo dames, vanmorgen om 9 uur stond ik al voor de deur. Zag hetzelfde meisje dat gisteren met mij afgerekend had dus heb haar aangesproken. Ze wist meteen waar ik het over had en deed helemaal niet moeilijk. Ze bleef zelfs maar haar excuses aanbieden. Dus ik zei dat het al goed was, dat ik ook beter op had moeten letten en dat ik allang blij was dat we het zo konden regelen. Maar heb nog even gekeken maar zag geen camera's bij de kassa hangen... Meiden, bedankt voor alle reacties :).

7. Dita84

Dita84 Niet meer actief

Hé wat goed! Mooi zo, ook weer geregeld dus. :)

8. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Mooi zo!netjes

Deel Deze Pagina