Woensdagavond heb ik een feestje. Thema is feestelijk/gala. Nu ben ik niet echt een kei in iets leuks met mijn haar doen (lees: normaal een staartje of los met wat wax ) Wie weet er iets makkelijks maar toch feestelijks? Mijn haar valt net op mijn schouders.
Grove slag erin? Zet een paar grote rollers (kunnen echte rollers zijn, maar wcrolletjes werken ook) of papillotten (kun je ook repen stof voor gebruiken als alternatief). Bekijk bijlage 462389
Je kunt het ook opsteken. Kan vrij makkelijk. Lage staart maken met je handen, dan die staart ronddraaien, blijven draaien dan komt hij steeds verder omhoog. Uiteinde bovenop je hoofd vastzetten met een klem. Of met speldjes binnen in het andere haar. Kijk hier maar eens naar https://www.youtube.com/watch?v=0spmQdPPfcc
ik ben niet zo handig (veel meer dan een paardenstaart doe ik nooit, ook niet bij mijn meiden) ... maar wat ik zelf kon: Een half hoge staart maken, met de krultang krullen maken, en iedere krul met een schuifje vast zetten.. Feestelijk effect en prima te doen!
Mocht het niet lukken, kun je ook naar de kapper gaan om het op te laten steken. Hier kost krullen zetten, stukje invlechten en echt goed opsteken (en dus een supermooi kapsel hebben) 19,50 bij de kapper. Meestal doe ik het zelf, maar voor sommige feesten ga ik niet zelf lopen prutsen en stressen voor dat geld
Met een stijltang kun je ook hele mooie krullen maken (zie YouTube voor tutorials). Ik maak ze vaak tot net boven mijn oor, dan voorover bukken, schudden en met je vingers de krullen uit elkaar trekken. Super glamour Veel plezier woensdag en succes met je haar-voorbereidingen!
Ik steek het met een feestje regelmatig naar de zijkant op. Niet moeilijk en zo klaar. Doe altijd eerst wel even mn haar krullen omdat het dan steviger zit en het mooier valt, vervolgens pak ik het hele zooitje naar de zijkant en zet het daar naar inzicht vast met klemmetjes. Beetje freubelen tot het naar je zin zit en fixeren met haarspray. Aan de ander kant trek ik vaak nog een paar krullen los.
Ja juist wel! Je doet alleen maar een elastisch haarbandje in en je rolt je haar er zeg maar in.. Mijn haar is er juist te lang voor! Kan het niet allemaal kwijt
Feestje ! leuk ! Ik maak wel vaak krullen met de krultang en dan steek ik het op. zo'n donut vind ik ook altijd wel mooi staan. strak en heb ik geen last van bij het dansen hihi. xxx