Werkt het? de Velvet smooth voetvijl van scholl?

Discussie in 'De lounge' gestart door Novella, 22 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linde90

linde90 Niet meer actief

vanaf hoeveel besteding geldt die korting bij wehkamp?

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    40 euro

als je apparaat en 2 van die navullingen pakt zit je er boven, dan korting eraf en is het nog geen 36 euro inc verzending

3. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ja het rare is dus dat ik helemaal geen vakje zie waar dat kan worden ingevuld!

4. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Gelukt!! Ik had de mobiele weergave, dan mis je dat onderdeel. Op desktopweergave is het wel gelukt!

5. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Hier ook helemaal blij. Kwam vanmiddag binnen en gelijk uitgepakt en geprobeerd, wat een super apparaat!! Je hoeft niet te duwen en je kan overal bij. Daarna me voeten ingesmeerd met de bij behorende creme en nu nog zachte voeten. Heerlijk zeg!!

Moet je de rol eigenlijk schoonmaken? Zo ja hoe en met wat?

Oh en pijn totaal niet!! Heb/had flinke kloven tussen mijn eelt en met alle andere apparaten voelde dat echt niet prettig maar deze..... echt helemaal niks!!!

6. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.472
    3.926
    113
    Vrouw
    Thanks voor de tips, ik heb 'm ook besteld!

7. jill1984

jill1984 Actief lid

10 jun 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ook :D:D:D

8. evietje

evietje Actief lid

22 mei 2014
    479
    0
    0
    films.
    zoetermeer
    Ja schoonmaken van dat ding, we hebben een compressor waarmee ik het afblaas. Maar niet echt een aller daags apparaat om in huis te hebben.

Kwam er achter dat als je hem aan zet en er een papiertje tegen aaanhoud zo het vuil ziet verdwijnen van je schuurrol

9. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Volgens mij zijn die dingen dadelijk nergens meer te bestellen whaha, heel zp heeft er een besteld :D!

10. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Idd goed idee voor en na foto's!!!!

11. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ja hoor heb hem ook besteld bij de wehkamp!

12. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Ik heb nu 1 voet gedaan. Wel veel werk (in mijn geval). Maar volgens mij al 10 jaar niet zulke zachte hakken gehad.
    Morgen ga ik mijn andere voet doen (zal een voor en na foto maken)

13. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Heb hem ook besteld voor 28.99. Ben benieuwd!

14. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Voeten van mijn man. Dit was de 1e keer in zijn leven. Hij heeft gelachen tot en met want het kriebelde :D:p
    Een voor en na. Oftewel 1 gedaan de ander niet.

15. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Nou, ik ben overtuigd hoor!
    Na jaaaren loslatende stukken eelt en kloven heb ik na een kwartiertje per voet al lekker zachte voetjes. Over een paar dagen nog een keer en dan goed bijhouden. Die gaat éindelijk weer eens een zomer met pijnloze voeten worden. Jippiejee.

En voor de twijfelaars: ik koop dus nooit zulke dingen en het is voor mij ook best een uitgave, maar hij is het waard.

16. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ooow leuk, voor en na foto's! Als ik hem binnen heb, ik hoop morgen, dan zal ik dat doen! Helaas was de crème uitverkocht .. Maar die kan ik wel bij de drogist halen denk ik....

17. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Sallie, de creme is nog gewoon verkrijgbaar. Ik heb hem net ook besteld.

Maar volgens mij kloppen de voorraad aantallen sowieso niet op de website. Gisteren stond dat er nog maar 9 setjes (vijl plus navulling) verkrijgbaar waren. Ik dacht toen nog: ik moet snel wezen, anders zijn ze op. Later op de avond keek ik weer, en toen waren er nog steeds 9 setjes beschikbaar. Ondertussen waren er heel wat forumleden die de set hebben besteld. Dus de voorraad had echt wel moeten slinken. Uiteindelijk heb ik pas vanavond besteld. Voordat ik bestelde, waren er nog steeds 9 setjes beschikbaar... En nadat ik had besteld ook. ;) Waarschijnlijk zetten ze dat er alleen maar bij om klanten aan te sporen om snel te kopen, want 9 is natuurlijk zo op...

Leuk om al die positieve verhalen te lezen. Ik ben echt heel benieuwd hoe ik het zelf ga ervaren. Voor Scholl is dit topic natuurlijk geweldige reclame. Vele forumleden zijn nu overtuigd en hebben hem aangeschaft. :D

18. Novella

Novella Actief lid

8 okt 2010
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij stond er idd ook dat er nog maar 9 waren :)

Heb hem nu ook gebruikt... en je ziet idd resultaat.
    Wel heb ik er flink wat werk aan... heb wel een uur aan 1 voet gezeten. (heb nogal wat eelt... :) )

Ik ben er tevreden over

19. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Zo... gisteren gekregen en meteen gebruikt. Moet zeggen dat ik geen geduld had om echt een half uur met dik stuk eelt had dus was ongeveer 10 min per voet bezig en ben wel heel tevreden.

heb wel het idee dat hardnekkige stukken eelt wel even lang duurt (of sneller gaat met zon kaaasschaaf ding voor eelt) maar voor de kleine stukjes eelt, en mijn velletjes die ik her en dder op mijn voeten heb vind ik hem fantastisch!!

Als de dikke stukken weg zijn en je 1x per week gebruikt denk ik dat de eelt ook niet meer zo erg terug komt!

P.s. mensen gleden jullie ook bijna uit nadat je klaar was? Wij hebben een houten vloer maar ik merkte echt dat ik letterlijk gladdere voeten had! haha

20. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Zucht vandaag de boodschappen gedaan en 'het wonder ding' weer in mijn hand gehad maar kon toch geen 35 euro uitgeven 'zomaar'. Erg he vast herkenbaar voor mede mama's ... volgende week ga ik hem echt aanschaffen :D

Deel Deze Pagina