Ja hoor gister nog gedaan allemaal kleine letters gebruiken Heb m binnen en m'n voetjes zijn lekker zacht Strax die van m'n vriend onderhanden nemen hahaha
Hier in France is die 35 euro maar het is na een keer gebruik meer dan de moeite waard. Lekker insmeren en kijken hoe vaak het moet ik denk tijdelijk iedere week ff aaien en klaar
Ik heb 't nu 3x kort gedaan en dat werkt echt goed! Gewoon even dat ding er over, voeten daarna lekker insmeren en klaar. Heel fijn
heb jammer genoeg zelf geen fotos gemaakt van voor na maar deze is wel vergelijkbaar LOL http://www.loveyourfeet.nl/wp-content/uploads/2010/02/eelt.jpg
Hahaha Jemig, die zijn wel heel erg. Maar ik heb hem ook hoor!! En ben er super blij mee! Daarna lekker ingesmeerd met een creme en super zachte voetjes. Ik denk nu gewoon elke dag insmeren en 1x in de week dit gebruiken! Jippiee!!! Wat een uitvinding zeg!!
Heb hem dinsdag gekocht. Ik heb echt normaal ramp voeten en dat is nog zacht uitgesproken. Dus ik was benieuwd. Meteen s avonds geprobeerd, en: wat een uitvinding! Mijn voeten waren bijna eeltvrij en na de tweede keer de dag er na kon je niet aan mijn voeten zien dat het van die rampdingen zijn.
Nou ik heb m ook maar besteld. Had nog 2,50 korting van bol.com die maar geldig was tot de 16e. Ik wil ook wel eens zachte voeten... Aangezien ik iemand ben die altijd zodra het ook maar kan op blote voeten loop heb ik echt veel eelt.