Kreeg gisteren een sms van een vriendin met daarin fijn pinksterweekend. Was het toch echt vergeten. Ik werk op het moment niet, en gek genoeg had ik er niet bij nagedacht. Nu is mijn vraag wat gaan jullie doen? En weten jullie nog iets leuks om te doen met een kleine van 3.
Mijn man gaat een weekendje weg met vrienden, ik ga heerlijk met de kindjes in de tuin van het mooie weer genieten
Morgen lekker rustig aan en 's middags naar mijn ouders om daar te blijven slapen. Zondag doet mijn broertje belijdenis en dan gaan we aan het eind van de middag weer naar huis. Maandag helaas naar mijn oma, die is hier in de buurt op vakantie. We gaan maar een uurtje, dan heb ik het wel weer gezien daar. Is een vreselijk ontevreden, egocentrische en ondankbare vrouw, dus zie er heel erg tegenop! Enne, we gaan natuurlijk ook ontzettend genieten van het mooie weer!
ow niks bijzonders hoor... werken aan de tuin ( manlief dan ik kan helaas niet met een kraantje overweg hahaha) lekker buiten zitten, kindjes lekker buiten spelen, zondag barbeceu mijn mn pa en ma. stukje wandelen, ijsje kopen ergens. wij zijn al snel tevreden als het lekker weer is
Ik ben 2de pinksterdag jarig! Maar verder zal ik lekker van het weer genieten, terrasje pakken ect. Geniet van je weekend!
1e pinksterdag zijn me man en oudste dochter naar haarlem waar me dochter een waterpolotournooi heeft wat de hele dag duurt en 2e pinksterdag overdag ff rustig aan doen en dan eind van de middag naar me oma want dan hebben we de condoleance van me opa.
1e pinksterdag met mn oudste dochter en een goede vriendin +dochter een dagje naar Opwekking, Biddinghuizen! Zin in!!
Wat een leuke dingen allemaal zeg. Vandaag hebben wij met de familie gezellig in het park gezeten met de BBQ aan. Manlief moet hele weekend werken en dus zal ik afleiding moeten zoeken rondom het huis (aangezien ik niet teveel mag doen meer). Lekker met water knoeien zal het wel worden
Wij krijgen morgen bezoek ( erg gezellig, ooit hier ontmoet via dit forum) De dag daarna naar de kinderboerderij of een middag naar het park met een ijsje na De dag daarna hetzelfde als hierboven. Alleen dan datgene wat we de dag ervoor niet hebben gedaan.
morgen verjaardag, zondag uitslapen en dan bbq en bij mn ouders, maandag naar het strand denk en dinsdag is mn man ook nog vrij en dan nog geen idee eigenlijk.