Gisteren zijn we naar een feestje van familie geweest.Het was een promotie op de universiteit dus moesten we er een beetje netjes uitzien.Voor die gelegenheid heb ik een schittererend zwart met wit jurkje gekocht. Natuurlijk heb ik met eten op mijn jurkje geknoeid met rode saus. Nu had ik meteen met wat water alles eraf gedept,en zei iemand als je vanacht thuis komt meteen in de wasmachine. Dat heb ik gedaan met een scheutje azijn erbij vanish erbij en de vlek is eruit.Ik helemaal happy.Maar nu ik beter kijk is het wit helemaal grijs geworden ontdanks dat ik er azijn bij heb gedaan. Kan ik dat nog terug wit krijgen.Ik baal stevig want het is zo`n leuk jurkje.
Bij de drogist hebben ze vaak ontkleurder. Als je het daar mee wast dan zal het wit weer echt wit worden, Groetjes Sabrina
ben net naar de drogist geweest maar voor kleding met 2 kleuren hebben ze niks.Niemand de tip??ik viond het zo erg van mijn mooie jurkje
ben bang van niet... idd omdat het 2 kleuren is...grijs is toch ook een mooie kleur ? ja wel zonde maar denk niks aan te doen? moet ontkleurder persee in de wasmachine dan, misschien kun je het proberen met de hand te doen en dan alleen de stukken die wit moeten worden??