Bruin/roze verlies voor eisprong?!!

Discussion in 'Zwanger worden' started by zoe1, Jun 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,070
    0
    36
    NULL
    NULL
    #1 zoe1, Jun 17, 2012
    Last edited: Jun 17, 2012
    Ik heb het nog nooit eerder gehad, maar na mijn miskraam heb ik voor mijn eisprong een dag of 3 bruin/roze verlies gehad. Niet extreem veel, maar bij het afvegen. Is dat normaal? Of waar zou dat door komen?

2. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Niemand ervaring mee??

3. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Echt helemaal niemand???:)

4. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

Nov 25, 2010
    3,479
    2
    36
    hai,
    andere situatie, maar was na mijn bevalling en bij borstvoeding nog niet ongesteld geworden, nu 2 weken geleden ook beetje bruinverlies en dacht eerst ongi maar achteraf gezien was dat waarsch rond de eisprong (voel me nu wel ongi worden nl)

heb ik voor de zwangerschap nooit gehad rond eisprong dus vroeg me ook af of dat daardoor - en misschien dan ook na miskraam- kan komen..

er bestaat iig zoiets als een ovulatiebloeding

5. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ros84, bedankt!

Heb jij het ook een paar dagen gehad? En ook last van zeurende buikpijn?
    Een ovulatiebloeding kan alleen na een eisprong zijn toch? Ik heb volgens FF vrijdag mijn eisprong gehad. Daarvoor had ik het bruin/roze verlies.

6. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

Nov 25, 2010
    3,479
    2
    36
    hi,
    lijkt me logisch idd als de bloeding ná de eisprong komt maar weet ik niet zeker..
    verder kan je ook 'zomaar' een tussentijdse bloeding hebben denk ik..
    ik had het 2 dagen heel licht, maar geen idee dus wanneer mij eisprong precies was

eigenlijk kan je dus niet zeker weten wat het was maar hoor/lees iig vaker zulke dingen dus zal wel oké zijn!

7. dilara1

dilara1 Bekend lid

Apr 25, 2012
    896
    1
    0
    hoi ik heb ook 1 dag donkerbruin bloed gehad alleen bij afvegen 2 dagen voor eisprong heb ik ook voor het eerst gehad en weet ook niet waaron :)

8. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,070
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ros84, blijft maar vaag hè... :( zou willen dat ik in mijn buik kon kijken ;) Ik had net weer wat bruinverlies...

@dilara1: had jij ook zeurende buikpijn? Vreemd is dat hè! Vooral als je het nog nooit eerder gehad hebt!

9. dilara1

dilara1 Bekend lid

Apr 25, 2012
    896
    1
    0
    ik had niet echt iets gevoeld het was bij afvegen heb het zeg maar niet in me onderbroek gehad en de tweede dag was het over is me ook een raadsel gebleven

10. Milan2009

Milan2009 Actief lid

Nov 3, 2011
    495
    0
    0
    Ik heb het ook 2 dagen gehad daarna was het weer weg.. Ben ook erg benieuwd maar ik neig toch naar innesteling..

Maar ik zal moeten wachten tot 26 juni mijn NOD.. En jullie?

11. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik had het ook met het afvegen, had jij toen ook meer slijm? Ik namelijk wel... Kon er ook echt draden van trekken ;).

12. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Spannend! Ik heb eigenlijk geen idee wanneer mijn NOD is, ben nog niet ongesteld geweest na mij MK... Als ik uitga van de 15e (eisprong) zou 30 juni mijn NOD zijn.
    Weet jij wanneer je, je eisprong hebt gehad? Hebben jullie goed geklust? (stom woord :p) haha.

13. dilara1

dilara1 Bekend lid

Apr 25, 2012
    896
    1
    0
    ik had er ook slijm bij en de slijm was ook donker van kleur draden waren het innesteling ben ik niet van uit gegaan dan moet ik op dag 6 van cyclus een eisprong hebben gehad het is natuurlijk wel mogelijk.

14. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hihi nee dat kan niet ;). Jij hoeft nog maar een weekje te wachten zie ik! Weet je al wanneer je gaat testen? Heb je goed geklust?
    Merk je al wat? Of nog helemaal geen symptonen?

Ik heb net nog maar even naar de VK gebeld, ze gaat me straks even terug bellen.... Ik vind het maar vreemd, net weer een zwangerschapstest gedaan en deze is nog steeds heel licht positief! :$. Ze is nu bang dat toch nog wat is achtergebleven in mijn baarmoeder.... :(. Ze vond het wel vreemd dat ik waarschijnlijk wel gewoon een eisprong heb gehad, dan kan helemaal niet volgens haar.... RAAR lichaam heb ik!! :x

15. dilara1

dilara1 Bekend lid

Apr 25, 2012
    896
    1
    0
    ik heb veel ongi pijn onderrug verder niets heb goed geklust in die week van eisprong ik denk dat ik vrijdag ga proberen dan ben ik yarig :)

16. dilara1

dilara1 Bekend lid

Apr 25, 2012
    896
    1
    0
    hoe zeker weet jij dat je eisprong hebt gehad dan ik lees wel vaak dat je na miskraam eerst je mestruatie op gang moet komen.

17. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

Nov 25, 2010
    3,479
    2
    36
    @zoe kan me voorstellen dat je onzeker bent over wat er nu gaande is, goed dat je de vk had gebeld.. weet je inmiddels meer?

wij zijn niet aan het proberen voor een 2e kindje maar hebben het onveilig gedaan toen ik een beetje bloedverlies had omdat we dachten dat ik ongesteld was (en dus niet vruchtbaar) maar leek achteraf gezien niet op ongi.. als het mijn eisprong was dan is mijn NOD 'rond nu' (gezien hoe mijn cyclus voor mijn zwangerschap was), voor de zekerheid getest omdat ik wel wat pijntjes e.d. heb maar was negatief
    nu dus ook geen idee of het toen ongi was of ovulatie (of niks), hopelijk komt mijn cyclus weer goed op gang

meiden die hebben geklust: ik duim voor jullie!

18. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Aan de hand van mijn temperatuur en ovulatietesten.... Vrijdag had ik een positieve ovu-test en daarna is mijn temp omhoog gegaan (zie kaartje). Volgens FF heb ik vrijdag mijn ei gehad...

Ik had eigenlijk verwacht dat ik inmiddels wel ongesteld zou worden, maar niks...

19. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ze heeft nog niet gebeld, zal zo wel bellen denk ik. Ben erg benieuwd wat ze wil gaan doen! Voel me altijd zo'n zeikerd als ik weer aan de tel hang bij de VK. Gelukkig zijn ze wel heel lief en stellen me altijd gerust dat ik moet bellen als ik vragen heb :).

Oh wat raar zeg! Wanneer ben je voor het laatst ongesteld geweest dan? Zonder die rare bloeding mee te rekenen? Hopelijk is je cyclus snel weer normaal... vervelend he!

20. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

May 13, 2012
    585
    2
    0
    Ik heb ook 3 dagen een kleine hoeveelheid roze/bruinverlies gehad, en sindsdien heb ik liespijn, zeurende buikpijn en meer honger of soms juist misselijkheid. Dit is inmiddels zo'n 2 weken geleden, maar nog geen positieve test gehad. Ik heb dit nog nooit eerder gehad, maar wie weet is het de eisprong geweest?

Ik blijf maar gewoon testen want die lies- en buikpijn gaat maar niet weg. Ik heb sindsdien ook wit/gele afscheiding gekregen, niet veel, maar zie het wel in mn inlegkruisje en voel het er soms uitlopen. Snap er helemaal niets meer van....:(

Share This Page