Temp blijft torenhoog, maar toch ongesteld?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by KleintjeValentijntje, Aug 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

Apr 18, 2008
    2,917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Tjah, eigenlijk staat mijn vraag al in het topic....

Mijn temp was steeds 36,2 tot 36,4 vóór mijn ovulatie. Dit was op vakantie in Zuid Frankrijk, waar de temperatuur minimaal 35 graden was.

Vanaf mijn ei schoot mijn temp netjes omhoog naar de 36,9 / 37 graden, maar is niet meer omlaag gegaan! En omdat ik in het warme Frankrijk gewoon netjes een lage temp had, kan het niet aan het warme weer liggen.

Ik had eerst 2 dagen spotting en ben nu sinds gisteren (dus ook 2 dagen) echt ongesteld, maar mijn temp blijft hoog!

Mijn borsten zijn ook ineens weer gegroeid....? (Heb ik normaal NOOIT bij mijn menstruatie)

Iemand een idee wat dit kan zijn? Toch zwanger? (heb nog niet getest btw)

2. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Heb je ook een kaartje?
    Hoeveel dagen na je ei zit je?

En testen geeft denk ik het beste een antwoord, dus...

3. KleintjeValentijntje

Apr 18, 2008
    2,917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    tjah, kaartje staat nu op een nieuwe cyclus. Kan m wel even faken (mijn menstruatie eruit halen...) dan kun je het zien. moment.......

4. KleintjeValentijntje

Apr 18, 2008
    2,917
    0
    0
    Ergens in Limburg
  5. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    1,011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Heej kleinvalentijntje..

Als ik jouw kaartje zo bekijk, denk ik dat het best eens zo zou kunnen zijn,dat je pas op cd21 je eisprong hebt gehad..en dus 9 dagen daarna spotting kreeg..Ben je nu echt heel heftig ongesteld? En iets eerder dan normaal of gewoon op tijd?? Want het zou best nog eens een innesteling kunnen zijn..ook gezien het hoogblijven van je temp..Misschien even afwachten wat je temp morgen doet en anders toch maar een testje wagen voor de zekerheid!!

Liefs,
    Anna

6. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Ik zou ook zeggen dag 21 pas ei
    het kan een innestelingsbloeding zijn
    maar wij kunnen niet zeggen of je nu wel of niet zwanger bent, enige wat uitsluitsel kan geven is een test

7. KleintjeValentijntje

Apr 18, 2008
    2,917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    dankjewel anna,

nou, ik heb denk ik echt mijn ei gehad op dag 19, want mijn ovu testen waren daarna negatief.... tjah, best een behoorlijke bloeding nu, ik zou denken dat ik gewoon ongi ben, alleen dus die temperatuur en mijn borsten, gek genoeg... En heb bovendien ook niet zo'n vreselijke krampen die ik normaal bij mijn ongi heb... misschien toch maar eens testen. Is dat nu niet te vroeg? (Gesteld dat mijn ei op dag 21 was?)

8. KleintjeValentijntje

Apr 18, 2008
    2,917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Blackeyedgirl, dankje.... denk dat ik dan toch maar eens test... Vreemd wel :S

9. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    1,011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Heej kleinvalentijntje,

Je zegt dat je ovutest na cd19 negatief werden toch? Dan kun je dus best op cd21 je ei hebben gehad, aangezien ovutesten aangeven dat je ei er binnen 24-48 uur aan zit te komen..

Als je ei op cd21 gesprongen is, zit je nu op 12dpo..Dit kán inderdaad te vroeg zijn voor een posi zwangerschapstest..Misschien dat je het met een extra gevoelige wel al kunt proberen..

Ik zal voor je duimen!

Liefs,
    Anna

10. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland

test resultaten van je ovutesten zijn niet te zien op je kaartje
    maar je ei springt niet de dag van je posi ovutest, maar een aantal uren later, dacht dat het 12 tot 24 uur later kon?

11. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    24 tot 48 uur kan het ook wel zijn ja hihi
    heb ze 1 keer gebruikt die testen, daarna niet meer in verdiept

maar zou anders nog een dag of 2, 3 afwachten wat je temp doet en dan testen, zit je iig nog op 14 dpo of later

12. KleintjeValentijntje

Apr 18, 2008
    2,917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Klopt inderdaad wat jullie zeggen... heb net een test gedaan, nu evenafwachten wat hij aangeeft...

13. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    1,011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    wat voor test??

14. KleintjeValentijntje

Apr 18, 2008
    2,917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    oh en btw, omdat ik op vakantie was, heb ik de ovutesten niet gebruikt op vakantie (thuis laten liggen, slim) maar pas thuis getest, op de 15e, dus jullie theorie kan nog eens heel goed kloppen... al lijkt dit wat ik nu heb wel op een echte menstruatie...

15. KleintjeValentijntje

Apr 18, 2008
    2,917
    0
    0
    Ergens in Limburg

zwangerschapstest... had er nog een liggen, dus dacht, dan test ook maar, al is dat waarschijnlijk dan toch te vroeg...

*confused*

16. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    1,011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    nogmaals..wat voor test?? En sommige vrouwen hebben ook gewoon tijdens hun zwangerschap last van bloedingen die verward worden met menstruaties..het kan allemaal!! ;) Het vrouwelijk lichaam is een groot raadsel..!

Liefs,
    Anna

17. KleintjeValentijntje

Apr 18, 2008
    2,917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    hmmzzzz, hij lijkt negatief, maar als je beter kijkt, lijkt er wel een tweede lijn te ontstaan.... nu ben ik nog meer in verwarring...

het stomme is, we willen pas volgend jaar augustus voor de tweede gaan, maar als ik nu niet zwanger ben, zou ik toch wel teleurgesteld zijn...

en dat is weer raar, want ik ben (denk ik) gewoon ongi...

hoe zit dat trouwens met vrouwen die hun ongi blijven houden tijdens de zwangerschap, weet één van jullie dat?

18. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    1,011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Oh ok..maar een zw test zal nu zeker nega aangeven (denk ik..), omdat je pas op 12dpo zit én je geen ochtendurine gebruikt hebt..

Misschien vanmiddag even een gevoelige test halen en morgen met ochtenurine doen??

19. KleintjeValentijntje

Apr 18, 2008
    2,917
    0
    0
    Ergens in Limburg

oh, eh, van de schlecker, bedoel je dat? Niet zo'n extra gevoelige, die heb ik niet in huis....

En inderdaad, wat jij zegt, dat vroeg ik me dus ook al af. Ja, vrouwenlichaam is inderdaad een groot raadsel!

20. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    1,011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    kun je een foto maken van de test??

Over bloedverlies tijdens de zwangerschap weet ik niet heel veel..Maar ik heb op het forum weleens van meiden gehoord dat ze bleodingen hadden tijdens de zwangerschap die leken op een menstruatie..het kan zijn dat er bloedvaatjes knappen in je bm en dat je die bloedingkjes verward..Je zou iig niet de eerste zijn waar dit bij gebeurt..

Spannend zeg!!

Share This Page