Hoi dames! Ik ben inmiddels alweer 41+1 weken zwanger, en eerlijk gezegd heb ik het wel een beetje gehad. Tuurlijk geniet ik nog iedere dag van mijn buik, maar ik ben nu ook wel klaar mijn kleine te bewonderen!! Ook vooral omdat al 2 vriendinnen van me later uitgeteld waren en nu al bevallen zijn.. En ik natuurlijk de kleintjes al bewonderd heb.. Voelde jullie je lichamelijk anders vlak voordat de weeen begonnen? Juist heel actief, of heel lusteloos? Was jullie kindje heel rustig of nog vol beweeglijk? Begonnen de weeen rustig aan of gelijk erg pijnlijk? Hier is meneertje nog zo beweeglijk en ben laatste dagen wel wat "grieperig" en wat last van krampen, maar hoop gewoon dat het een keer door gaat zetten ! Vanmorgen wel de schoonmaakdrang gehad en het hele huis +hondje hebben eraan moeten geloven haha. Slapen doe ik nog nauwelijks... Morgen word ik anders gestript, vind het allemaal toch wel erg spannend! Er zullen vast meer topics over zijn, maar ben zo nieuwsgierig
Ook nog steeds niks gebeurd? Laat ff weten hoe het na het strippen is gegaan.. Hoop dat het morgen een start zal maken
Nee hier is het ook nog steeds "rustig".. Hoopte op vandaag.. Vandaag zou mijn opa waarmee ik een goede band had 90jaar zijn geworden. Had het wel speciaal gevonden als zijn eerste achterklein kind op zijn verjaardag zou komen.. Bij jou dus ook nog steeds rustig ?
Hier is onze kleine knul met 41+2 geboren. De dag voordat hij is geboren ( weeën begonnen s nachts, met gebroken vliezen) voelde ik me wel anders. Maar eerlijk gezegd kon ik dat later pas zeggen. Die dag ervoor ben ik bij mijn ouders geweest, s avonds met z'n tweeën ook nog daar gegeten, heb m'n teennagels laten doen door m'n zusje, maar heb ook geslapen s middags... Iets wat ik bijna niet heb gedaan tijdens m'n zwangerschap. Ik was moe en had rommelende buik. Dinsdag was ik al wel gestript maar minimaal. Die donderdag zou ik tweede keer strippen hebben. Ben die avond ook op tijd naar bed gegaan. Uiteindelijk goed dat ik t gedaan heb, want ben daarna bijna 24 uur wakker geweest. Succes met de laatste dagen! Hoop dat hij/zij snel komt.
Hier rommelt het ook al hele dag.. Iedereen zegt begint met soort menstruatiekramp.. Maar ik heb nooit last van mijn menstruatie gehad, dus weet niet hoe het voelt haha. Heb nu al wel hele tijd wat krampen onderin me buik en ik zou ook zo kunnen slapen, wellicht dat ik dat ook even ga doen.. Maar ik zoek niks meer te doen, heb het ijskoud.. Hoop dat hij toch vandaag gaat komen hihi!!
Ik hoop dat je baby vlug wil komen! Zelf voelde ik mij absoluut hetzelfde en ben ik compleet overvallen door de bevalling. Dus waarschijnlijk verschilt dit echt per zwangerschap.
Ik voelde mij ook niet anders... Vliezen braken ineens 's avonds met 40+3 toen we een film aan het kijken waren. Hopelijk snel wat actie voor jou! Dan volg ik daarna oké?
Niks anders dan normaal..... Bij de oudste braken opeens de vliezen... En bij de jongste begon ik opeens krampjes te voelen om 19 uur
Hoi, Ik ben 5 weken geleden bevallen en ik voelde het (achteraf) wel aankomen. Ik was erg moe die dag en had nergens zin in (het was ook warm). 's Avonds hoofdpijn en sterretjes dus naar de VK. Hoge bloeddruk en door naar het ziekenhuis. Daar aan het CTG tot in de nacht en ik mocht kiezen: hele nacht aan het CTG of naar huis en de volgende ochtend terugkomen. Ik koos ervoor om naar huis te gaan (voorgevoel..) en ja hoor, na anderhalf uur begonnen de weeen spontaan. Na vier uurtjes was ze er al! Grtz Pinda
Ik voelde me wel anders. Ben met 40+6 bevallen. Ik was zo ontzettend rusteloos de hele week, en heel ongeduldig. Vlak voor de bevalling begon was ik opeens heel rustig en had ik zoiets van ach ik geniet nog even van dit dagje en dan zie ik het wel. En die nacht begon dus de bevalling.
Ik voelde me niet anders al had ik die dag wel veel energie.. Oudejaarsavond hadden we hier gevierd dus ik heb alles nog opgeruimd de ochtend erna, de kerstboom nog afgetuigd en opgeruimd,kerstkaarten opgeruimd,mijn hele huis gestofzuigd en gedweild. Daarna gedoucht en naar de nieuwjaarsborrel vd familie geweest. Kreeg daar rond 17u harde buiken (dacht dat ik te veel gedaan had,ik was 40.6 dus Tsja..) naar huis gegaan,om 20u vk toch maar even gebeld voor de zekerheid en die nacht dus bevallen. Heb zelfs 2,5uur geperst zonder hulp oid. Ik had ineens zoveel energie die dag!
Mijn weeen begonnen snachts om 02.00 uur, heb de avond ervoor nog Beethoven gekeken tot 00.00 uur met een zak chips Nergens geen last van! De dag ervoor was ik wel geïrriteerd in de supermarkt en had rugpijn.. Dacht dat het door de warmte en drukte kwam
Ik voelde me niet anders, maar de baby was heel erg druk toen ik in bed lag de avond ervoor. Mijn man en grapten nog dat hij waarschijnlijk op zoek was naar de uitgang, omdat hij het zat was. Hij is altijd wel heel bewegelijk geweest, maar hij ging tekeer in mijn buik...echt niet normaal. Die nacht had ik ook wat menstuatiekrampjes en om 7:30 in de ochtend braken mijn vliezen.
Bij de eerste voelde ik me niet anders, die kwam met 39+6 Bij de 2e ben ik met 41 wk gestript en had ik de hele dag lichte weeen en werd ze met 41+1 geboren. Ik voelde me die dag wel heel emo, beetje zat van het gewacht. Bij de 3e ben ik ook met 41+1 bevallen, spontaan en ik voelde me die dag ook wat emo, ook het wachten zat en lusteloos... Maar toch wel het hele huis van boven naar beneden gedaan zoals elke dag, want stel dat.... Ben jij inmiddels al bevallen????
Ik ben 3 week geleden bevallen met 40+6 maar voelde niets aan komen. De dag ervoor nog lekker bij de mac donalds gegeten. Ik werd s'nachts wakker van buikpijn en rugpijn maar kon gewoon nog slapen en ineens om half 5 moest ik onder de douche omdat ik zo'n buikpijn kreeg! Toen wist ik pas dat het begonnen was.
Ik ben vanmorgen gestript, had 1cm ontsluiting en toen ze gestript had al ineens 3cm, dus mijn lichaam reageerde er wel heel goed op. Sinds eind van de middag zijn de krampen wat toegenomen.. Dus hoop dat het toch snel gaat doorzetten! Leuk trouwens om jullie verhalen zo te lezen !