Blinde darmontsteking

Discussie in 'De lounge' gestart door Rnate, 27 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Iemand die ooit gehad??
    Kan je dan uberhaupt nog wel een soort van functioneren??

Werd vanmorgen wakker van ongelovelijke pijn rechtsonder in mijn buik, indrukken doet ook zeer. Inmiddels is de pijn er nog steeds en lijkt ook wat erger te worden. Ik had toevallig al een afspraak staan om half 3 bij de dokter voor iets anders maar ik twijfel of ik nu moet bellen of het niet eerder kan.

Ik kan niet rechtop staan en normaal zitten en liggen doet ook pijn. Enige beetje "comfortabele" is op mn zij met mn knieen opgetrokken.
    Ik geef niet snel toe aan pijn en heb mn dochter hier ook nog rondlopen maar moet nu toegeven dat ik niet echt iets gedaan krijg, voel me helemaal een beetje raar (misselijk/sloom)..

2. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Ik zou maar gaan bellen als ik jou was, beter nu dan mss te laat. Doen hoor!

3. ladygaga

ladygaga Niet meer actief

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Doet het pijn als je beweegt? En als je in je buik drukt en weer loslaat? Koorts?

5. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

En snel ook, want dadelijk heb je een bdo en dat gaat hard! Succes!!

6. Kiwii

Kiwii Bekend lid

6 apr 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou nu direct bellen, wat jij beschrijft lijkt er erg veel op.

7. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Lopen doet ook zeer, ben weer gaan liggen en als D. op het matras rondhobbelt begint het ook te steken. Ben wel iets warmer koorts niet echt denk ik(ben mn eigen thermo kwijt).

Indrukken en loslaten is ook wel pijnlijk maar daarna doet het meer pijn.

denk dat ik idd maar even ga bellen, moet eerst even wachten tot vriend er is zodat ie kan helpen met D. (hopelijk kan ik eerder terecht).

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Al gebeld inmiddels?
    Wel doen hoor! Straks is het wel je blindedarm en knapt 'ie. Dan ben je, zacht uitgedrukt, verder van huis.

9. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Als je toch al naar de dokter gaat is dat prima, tenzij het veel erger wordt

Ik heb dat ook gehad alleen bleek het na allerlei onderzoeken om mijn eisprong te gaan. Die voelde ook zo hevig aan dat ze dachten aan een blinde darm ontsteking.
    Gelukkig was dat bij niet het geval alleen die hevige pijn om de maand (alleen als eisprong rechts was) was ook niet echt fijn..

Sterkte ermee!

10. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ik zou zeker bellen!

11. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.163
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    als je indrukt, loslaat en je dan pijn voelt, is het 95% een BDO

12. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Klinkt inderdaad als blinde darmontsteking. Meteen bellen hoor! Sterkte!

13. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Eisprong heb ik al gehad en moet pas over een week/anderhalf ongesteld worden, dat had ik dus al uitgesloten;).

Ga namelijk al heen voor rugklachten(heb ik al jaren) ben bang dat ze het daarop gaan afschuiven.

14. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Op de 1 of andere manier heb ik het idee van een blindedarmontsteking dat je gillend op de grond ligt;).

Vandaar mijn twijfel.

15. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Nee hoor! Mijn schoonvader heeft het pas gehad. Begon als wat jij beschrijft. Op een gegeven moment overgeven. Hij dacht zelf aan buikgriep, maar omdat mijn schoonmoeder hieraan twijfelden, gingen ze toch naar de hap. Waren er net optijd bij. Ik zou dus gewoon maar even bellen!

16. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Ik heb vaak dat soort pijn wat jij beschrijft, bij mij komt dat dan of door mijn darmen, of ik heb weer een blaasontsteking (mijn blaas en darmen zijn nogal snel geprikkeld) ik kan dan ook niet meer rechtop lopen, uberhaubt is lopen verschrikkelijk dan, vaak helpt mijn man me naar bed als hij thuis is.

17. Chantalleke1985

Chantalleke1985 Actief lid

10 apr 2009
    316
    0
    16
    Hier ook een blindedarm ontsteking gehad. Hebben toendertijd uit voorzorg mijn blindedarm er uit gehaald daar mijn symptomen niet duidelijk genoeg waren. Had geen gigantische pijn, alleen een beetje onprettig gevoel na het er op drukken (loslaatpijn noemen ze dat), geen koorts, ontstekingswaarden waren niet hoog genoeg. Uiteindelijk dezelfde avond om 9 uur hebben ze mijn blindedarm verwijderd en na onderzoek bleek deze gigantisch ontstoken te zijn geweest. Ik zeg dus BELLEN

18. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ik had op mijn 8e een acute blindedarmonsteking. Verging van de pijn. Diezelfde dag nog geopereerd!

19. happymama

happymama Niet meer actief

ik kroop wel over de grond maar dat hoeft niet persee , ik zou bellen !!!
    eisprong voeltheel anders iig , die voel ik ook heel goed en is ook heel pijnlijk maar blindedarm is een ander soort pijn
    even bellen dus !!!!!
    heb je al gebeld miss /??

20. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Als ik jou was, zou ik meteen actie ondernemen. Echt, de 'standaard' symptomen kloppen echt niet altijd bij iedereen... Mij hebben ze doordat de pijn meeviel eerst naar huis gestuurd met antibiotica omdat ze dachten dat het toch een nierbekkenontsteking was. Ik bleef onder controle en kwamen ze er toch achter dat het een BDO was. Na een maand vlamde die weer op, moest ik alsnog geopereerd worden.

Dus wat het voor jou ook is, maak er werk van!!!

Deel Deze Pagina