Waar vind ik 'n badpak dat niet van die enge badpakstof gemaakt is?

Discussion in 'De lounge' started by Mijkeltje, Mar 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    3,029
    1
    0
    De titel zegt 't eigenlijk al...

Ik kan heel slecht tegen de stof waar badpakken normaliter van gemaakt zijn. Ik ril daar echt van.. (Net als van de gladde zijde, gladde voeringen van jassen en gladde slaapzakken, haha..)

Ik heb zodoende heel lang 'n badpak gehad, dat van 'normale' stof was. Heerlijk, maar die is ondertussen zo versleten, dat ik echt toe ben aan 'n nieuwe.. Ik wil met Hanne binnenkort graag gaan zwemmen, vandaar m'n oproep...

Iemand enig idee waar ik 'n badpak kan vinden dat níet van die gladde stof gemaakt is?

(Zoals jullie merken weet ik totaal niets van stoffen af, dat maakt het zoeken er niet makkelijker op..)

2. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    #2 Athina, Mar 27, 2010
    Last edited: Mar 27, 2010
    Je moet even kijken naar endurance badpakken. Van onder andere Speedo. Dat zijn gewoon stoffen badpakken.
    Ik werk in het zwemonderwijs en de gewone badpakken, zijn in no-time versleten. Die vallen echt uit elkaar bij intensief gebruik.

Endurance is chloor (en zout?) bestendig. Het rekt hooguit een beetje op na intensief gebruik.

Maar ik zou even bij een gewone sportzaak kijken en dan dus op 'endurance' letten. Bij de speedo badpakken staat het een beetje aan de zijkant, ter hoogte van je heup/lies (?) als het ware.

Ik moet wel zeggen: qua leuke printjes heb je dan wel een stúk minder keus.. maar oke..

Badpak kopen? Bestel hier snel en eenvoudig je Badpak | BlueBlizz.com , hier hebben ze ze onder andere...

3. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    3,029
    1
    0
    Helemaal top!! Printjes en zo interesseren me gelukkig niet zo heel veel, als ik maar niet van die nare stof aan hoef. :)

4. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Apart dat je dat zo vervelend vindt.

Mijn broer heeft een soort van angst voor knopen. Als je bv een trui met knopen aan heeft zal hij nooit naast je gaan zitten.

(verder trouwens een normale jongen hoor :p)

5. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    3,029
    1
    0
    Nou, 't is geen angst... Ik vind alleen 't gevoel (en in 't geval van de slaapzakken ook het geluid) van die stof vervelend.
    Als 'n ander die stof draagt, dat maakt mij niet zoveel uit.

Maar zo'n angst voor knopen lijkt me erg vervelend. Er zijn nogal wat mensen die knopen dragen natuurlijk...

6. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    :D lijkt me toch erg onhandig in het dagelijks leven en waardig om hulp voor te zoeken eigenlijk....

7. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

Sep 25, 2008
    3,327
    298
    83
    Ik heb precies hetzelfde gevoel bij die gladde stofjes.. Ik heb vooral er een hekel aan om fleece aan te raken. Ieuww dat voelt zo vies aan. :)

8. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    3,029
    1
    0
    Fleece heb ik weer geen problemen mee... Maar ik kan me wel voorstellen dat je 't niet prettig vindt voelen, gek genoeg...

Share This Page