Bij onze eerste noemde wij hem kleine pork en de gene die nou in mijn buik zit is kleintje. Groeten Peet
gewoon bij haar naam, ervoor geloof ik gewoon kleintje, inieminie, garnaal niet echt een vast woordje geloof ik..
Hallo! Nou, toen ik zwanger was van Tamara, noemden we haar eerst Frummel. Toen we na de 20-weken echo wisten dat het een meid zou worden, vonden we Frummel ineens niet zo leuk meer. Toen werd het ons meisje. Nu ben ik zwanger van ons 2e kindje en tja...niet echt origineel, maar we noemen de beeb weer Frummel... Dat zal wel weer veranderen als we het geslacht van de baby weer weten. Liefs Elly.
Ik ben niet zo van de koosnaampjes, we noemen de baby dus gewoon de baby of tegen de kinderen zeg ik je broertje of zusje.
bij ons is het ook frummel of frummeltje. dit ook omdat ons meisje (bijna 3)het dus nog niet weet en als we dus baby zeggen ze miss gaat vragen. dus blifjt gewoon eerst frummel hihi.
Grappig dat de meeste wel een koosnaampje hebben. Wij hebben ons beebje net jelly bean gedoopt, naar de jelly bean snoepjes, die in de vorm van een boontje zijn. Zo groot zal hij of zij nu wel zijn haha! Maar we hebben nog aan niemand verteld dat we zwanger zijn dus ze weten het nog niet Groetjes Mo
Leuk topic! Als we met z'n twee zijn dan noemen we hem gewoon bij naam. Met anderen erbij 'Ahmed'... (vriend is Turks en was grapje tussen ons, vandaar)
in het begin was het Snotje...en nu we weten dat het een jongetje is is het Fritsje..maar als we samen zijn zeggen we zijn echte naam...
Zijn jullie niet bang dat jullie je gaan verspreken bij mensen die het nog niet mogen weten? Wij noemen Purk ook weleens bij haar echte naam, maar ik vind het nog wat onwennig, omdat ze nog gewoon onze Purk is ! Maar ook ben ik bang dat ik al te gewend raak aan de naam en dus tegen iemand per ongeluk al ...... ga zeggen !
Nou wij spreken over onze gupje. Mijn vriend noemt ons gewoon gup en gupje. hihi dat zei ik altijd tegen mijn petekindje
Wij hadden het over baby of chickie. Mijn zus en een paar vriendinnen noemden haar Fleur (dat rijmt nl op de achternaam van mijn vriend, en klinkt samen dus ook verschrikkelijk)
Wij noemen haar nu Imme als we met z`n tweeen zijn. Ook al hadden we deze naam een hele tijd van onze lijst geschrapt. Ze gaat trouwens uiteindelijk ook geen Imme heten maar Brechtje, maar goed In de officieele naam houden we hem wel dus zo erg is het ook weer niet. Zullen wel even moet omschakelen als ze geboren is.
Meestal is het "ons kleintje" of hij maar we hebben nu een babysite gemaakt met Girafje haha dus het is ook wel een beetje ons girafje
hahaha leuk al die namen hier.. ik noem mijn kleintje meestal Coosje en nu begint mijn dochtertje ook al en ja namen hebben we wel maar ja we weten nog niet of het een jongen of meisje en we hebben ook nog geen definitieve keuze gemaakt, ( voor elk 3 om uit te kiezen dus moet lukken ) en tja Coosje kan voor jongen en meidje dus vandaar dit als Coos-naampje
De onze heet in het openbaar Smurf. Onder elkaar gebruiken we wel eens de naam die we tot nu toe als favoriet hebben. Wel gevaarlijk, gisteren heeft mijn tweejarige zoon die naam aan de buren verklapt, toen ze vroegen wat mama in haar buik had. De oudste heette 'Flip'. Dat was wel even wennen toen hij geboren was. We belden zelfs op: "Flip is geboren, hij heet...." Ik heb me nog wel een aantal keer vergist toen, trouwens, haha.