hahaha, als ik misselijk ben of niet goed voel dan zeg ik tegen Asterix en Obelix: Pas op hoor! Dat wordt zo vaak afwassen voor jullie
Hhaha ja of jullie krijgen geen magische drankjes meer van panoramix....Hihi lekker flauw, keek vroeger altijd naar astrix en obelix
we noemen die van ons ook garnaal, maar vaak ook k.i.o (kind in ontwikkeling). Alheowel ik ook bang ben dat kio straks blijft hangen, hihi. Grappig al die namen!
Hier al sinds het begin Frummel. We hebben Frummel ook bewust nog nooit bij zn echte naam genoemd thuis zodat we ons ook nergens kunnen verspreken. Familie is druk aan het speculeren over de naam, niemand heeft het nog "geraden", ik geef dan meestal als antwoord dat hij gewoon Jan gaat heten, maar ze trappen er niet in 8) haha
niet veel orgineels: ons meisje, de kleine, druktemakertje, eigenwijsje etc. Soms ook al bij de naam, maar dat is vooral m'n man. Ik voel me daar nog een beetje raar bij
Haha, dan hebben we onze baby's dezelfde bijnaam gegeven, al was de reden achter onze "Drakie" wat anders! Liefs Monique
ik ben inmiddels allang bevallen maar vanaf dag 1 van de zwangerschap noemde mn man hem bauke de hele familie noemde hem zo met kerst en sinterklaar stond ook op de kado's bauke echt heel leuk hoe mensen dat voer nemen. omdat ik dit neit leuk vond als roepnaam heebn we het zn 2e naam laten worden dus heette hij jim bauke..zn werk titel toch nog behouden mn man noemde hem na de bevallign ook nog bauke in eht ziekenhuis zeiden ze ook hoe heet jullie zoon?en dan zei mn man voor mij bauke voor haar jim heel grappig hihiih
Niet zo origineel denk ik.. Ukkepuk ons Kleintje Frummel Ik wrijf soms over mn buik heen en dan zeg ik: hallo lieverdje, hoe is het met je? boksertje? (hij/zij was ZOO ontzettend druk op de echo en was volop aan het boksen) Mn vriend praat soms ook even en ie zegt dan: he kleine vriend. haha, die denkt dat het eenjongen word, ik ook, maar niet zo overtuigd als hem .. hihi
Eerst was het ons garnaaltje of spruitje Nu hij/zij wat groter wordt noemen we hem/haar "Kleine" of "Moessie". Als we straks weten wat onze Moessie is, dan zullen we hem/haar bij de naam noemen als we met z'n 2en zijn Wordt idd opletten dat we ons niet verspreken! Lisszy
Wij hebben het nu steeds over 'Inch'... Alhoewel die naam niet echt meer opgaat... maar we vinden het wel leuk klinken...
toevallig.. wij noemden het eerst ook''garnaaltje'' en nu heel gewoon de baby..hahha nu ik het typ denk ik..nou ook lekker persoonlijk dat ik het de baby noem..heel soms noem ik het:mijn kleine ventje
Ukkie Niet echt orgineel, maar wij vinden het leuk. Ik denk dat het een meisje wordt en mijn vriend een jongetje dus we durven nog geen namen ofzo te gebruiken. Nog 5,5 week en dan weten we het....