Kzit nu op 33 weken & nog 7 te gaan.. Nu heb ik al 1.5 week last van steekjes/krampjes onderin me buik.. Ik d8 eerst dat me beeb was ingedaald of er mee bezig was, want moet ook meer naar de wc dan normaal, voelde soort opluchting boven in me buik alsof ik meer ruimte had & had af en toe het gevoel alsof er iets tussen me benen hing haha! Maar gister dus op controle geweest, blijkt de beeb dus ineens helemaal andersom te liggen & kvoel ook indd duidelijk dat ie anders ligt nu.. Niet dat het zo een groot probleem is, want hij heeft nog wat weekjes om te draaien & in te dalen.. Maar ik vroeg dus aan mijn VK wat die steekjes/krampjes konden zijn.. Ze zei dat het eventueel bandenpijn kon zijn, dus kging er maar vanuit dat het zo is.. Maar kheb de steekjes/krampjes alleen savonds als ik in bed lig, et voelt egt als een pijn "scheut".. Het komt ineens uit et niks & gaat ook gelijk weer weg & dat heb ik dan een paar keer achter elkaar.. verder geen harde buik of iets erbij, alleen egt die steekjes/krampjes.. Heb geen idee wat het is, zal ik ondanks wat de VK zegt, en het blijft aanhouden, togg voor de ckerheid de VK bellen ? Kben niet egt ongerust ofsow, want het zal er vast wel bij horen, maar kan het gevoel gewoon nergens plaatsen..
geen ervaring, maar wat mij logisch lijkt als je baby gedraaid is, is dat hij af en toe flink schopt daarbeneden, tegen gevoelige plekken. Eerst deed hij dat tegen je maag, longen enzo, nu tegen je blaas, vagina, etc. Of voelt het echt heel anders? Hier voel ik ook af en toe wel steekjes onderin, vooral bij beweging van het kind en als ik een volle blaas heb. Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken, maar bij twijfel altijd even de VK bellen, je kent je eigen lijf het beste.
Jah dat iie gedraait is, is egt sinds een dag of 2 denk ik, want voel ook pas sinds 2 dagen egt verschil in waar ik het getrappel voel.. Voel nu indd ook getrappel onderin, maar dat voelt meer als plopjes.. Terwijl dat stekend gevoel, heb ik al wel iets langer.. Miss was ie al wel aan het indalen maar is ie weer gedraaid, want dat kan natuurlijk ook nog.. Eigenlijk als ik terug denk aan de eerste weken van mijn zwangerschap, toen heb ik ook steken/krampjes gehad van bandenpijn.. Alleen had ik dat vaker op een dag, nu heb ik et alleen savonds als ik wil gaan slapen.. De baby is ook heel erg actief al een paar dagen, misschien is het zijn weg naar onderen aan het vinden haha! Als het aan blijft houden de aankomende dagen, dan bel ik voor de ckerheid indd de VK even..