Yes hier astrazeneca! week lang mijn arm niet hoog kunnen tillen, mijn haar zat vreselijk ik heb 2 dagen koorts gehad en was rillerig en beroerd. En ook moe, vreselijk moe. Maar na 2 dagen ging dat weer allemaal oke. Mijn arm heeft een week geduurd.
ik dacht dat ik mij aanstelde, maar al mijncollega’s hadden het en er zijn hele teams onderuit gegaan... Tip: verspreid het binnen je team! Niet allemaal tegelijk nemen.
Pfizer. 1e enting, zere arm. 2e enting, migraine achtige hoofdpijn, koortsgevoel en gewoon overall niet lekker. Duurde ongeveer 24 uur.
er werd mij gezegd dat je bij pfizer meer last had van de tweede prik dan bij de eerste en AstraZeneca andersom. Zo te zien klopt dat bij jou...
Pfizer 1ste 1.5 dag spierpijn op de injectie plaats en vage hoofdpijn 2de alleen wat spierpijn op de injectieplaaats
Astrazeneca. 1e prik na 12 uur koorts, koude rillingen, hoofdpijn spierpijn en een hele zere arm. Behalve de laatste klacht heeft het ongeveer 24 uur geduurd. Last van mijn prikarm nu nog. Heb zaterdag de prik gehad. Inderdaad veel collega's met klachten en hierdoor ziekmeldingen.
Ik volg even. Vrijdag eind middag een afspraak voor Astrazeneca, maar moet Zondag om 7.00u weer werken. Ik twijfel of ik hem beter kan verzetten
Ja is ook weer niet helemaal waar. Hoop collega’s zijn er ziek van geweest. En van de 24 bewoners is er maar 1 een paar dagen niet lekker geweest. De rest had nergens last van. Zijn ook gevaccineerd met Pfizer.
Astrazeneca. Na 12 uur werd ik langzaamaan ziek. Heeft 20 uur geduurd en toen was het over. Geen last van mijn arm gehad. Heb 1 dag weinig gekund en daarna was het ook snel weer klaar, Viel me mee!
Oke mijn clienten hebben allemaal de eerste prik van pfizer gehad en echt nergens last van. En wij met astrazeneca waren beroerd dus ik dacht misschien klopt t wel... maar t blijft toch gissen.
Ik heb Astrazeneca gehad. Eigenlijk weinig klachten gehad, 1 dag een beetje verhoging en een beetje moe maar dat kan ook van de verhuizing komen . Bij de griepprik meer last gehad, 1 week arm helemaal dik en warm leek wel flink ontstoken.
Ik zou m verzetten voor de zekerheid. Ik kreeg ongeveer 12 uur na de prik klachten, dus stel dat je er zaterdag ziek van bent is het vooruitzicht om zondag om 7.00 uur te beginnen niet fijn. Daarbij kan het ook langer duren en ik weet niet met hoeveel mensen jullie om 7.00 uur starten? (Wij hebben namelijk 1 dienst om 7.00 uur die je zadelt je collega's ook ergens mee op) Maar... het kan ook zijn dat je nergens last van hebt. Al is die groep wel flink in de minderheid.
Ik heb de Pfizer gehad. 1e prik: heel iets last van mijn arm, niet noemenswaardig. 2e prik: 14.15 prik gehad. 's Nachts kreeg ik het heel koud, heb 2 dagen een griep gevoel gehad, maar geen koorts.
Astra zeneca gehad, vanaf toen een pijnlijke arm. Een paar uur na de inenting lichte hoofdpijn. Zo'n 10 uur na de inenting kwam de rest: koorts, koude rillingen, flinke hoofdpijn, misselijk, spierpijn. Zo'n 1,5 dag last van gehad. Alleen de pijnlijke plek op mijn arm duurde een dag of vijf.