(weet niet of er al een topic als deze is maar: Hoi, Zijn er hier net als ik mama's die op zoek zijn naar een leuke parttime baan: ± 2 dagen in de week.
Ik ook... alleen ik vrees dat ik iets te oud ben. Ik zou heel leuk vinden om als koerier of winkel medewerkster te kunnen werken. Zit als 3 manden thuis (geen werk mee), en voordien heb ik 1.5 jaar gewerkt als koffiejuffrouw/schoonmaakster... Bha, ik balde elke dag van die werk. Oorspronkelijk ben ik ziekenverzorgende, maar dat is ook verleden tijd... heb verzorging/verpleging genoeg thuis aan mij eigen kinderen...heb gewoon geen gedoeld meer voor. Groetjes! Sima
Ben op dit moment ook werkzoekende. Ben net gestopt met de studie Psychologie en op zoek naar een baan wat aansluit bij mijn opleiding (hbo maatschappelijk werk). Ik begin in januari met een coachingsopleiding en wil dan langzamerhand een eigen praktijk opzetten. Maar voor nu dus op zoek naar een leuke parttime baan!
Hier ook helaas. Zit alweer een tijdje thuis....bah! Kan niets vinden in de buurt en als je afhankelijk bent van openbaar vervoer...... Hier voor 24 uur het liefst administratief...maar ben helemaal niet kieskeurig meer!! Helaas sinds 2 oktober ook geen uitkering meer...dus sappelen geblazen! Groetjes en succes met werk vinden! Miranda