Hey Meiden, Ik ben al bijna een jaar op zoek naar werk... In augustus ben ik na vier jaar werken ontslagen omdat ik zwanger was... mijn oude werkgever zei niet dat het daar om ging maar als ik nu terug denk dan weet ik dat dat wel de reden was, maar goed dat is nu over en ik ben echt al sinds die tijd aan het zoeken naar een andere baan maar ik kan maar niets vinden. Ik woon zelf in Hellevoetsluis en ik zou graag daar een baan vinden.. Mijn vraag is weten jullie misschien nog leuke vacatures in Hellevoetsluis of Spijkenisse of omstreken.... ik heb al allerlei uitzendbureaus doorgezocht maar er is werkelijk niets.. :'( Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen... Het gaat trouwens over administratief werk of werk in het toerisme voor 24 uur pw
Ik zou zeggen zet je cv op monsterboard.nl en dan krijg je vanzelf iets. Ik had em zaterdag er op gezet en werd gister al gebeld dat ze iets leuks voor me hebbe. En anders misschien naar het uitzendburo? Is dan misschien maar tijdelijk maar ja geld is geld zeg ik dan altijd maar.
ja maar als ie een tijdelijk baan heb dan kan je bv na een paar maanden weer overnieuw beginnen met zoeken... En wat betreft die vacatures dat doe ik al alleen ik krijg banen aangeboden waarvan ik denk mmmm Volgens mij lezen ze mijn profiel niet
Huh , hoe kun je ontslagen wornde tijdens je zwangerschap. Dat mag helemaal niet ..... Ik heb overigens geen vacaturen voor je ,en het beste wat je kunt doe is je toch inschrijven bij de vacature sites en alle uitzendbureaus.
Dat is een heel lang verhaal ik heb er al eens een topic ovr gemaakt ik zal hem binnenkort ff opzoeken,,, Maar het is iig een rechtzaak geworden want dit mocht hij inderdaad niet doen... Op de dag dat ik te horen kreeg dat ik zwanger was kreeg ik ook in de middag te horen dat ik niet meer hoefde te komen :'(