Hallo meiden, Ik wilde een gezellig clubje oprichten met leuke mensen, die mee willen kletsen, over de laatste 10 weken van de zwangerschap van hun eerste kindje! Vandaag ben ik precies 30+1. 3 augustus ben ik uitgerekend van ons eerste kindje, een meisje! Dit op het moment in de ziektewet ivm met bekken instabiliteit dat uitnodigt naar isias. In september verloopt mijn jaarcontract, en deze wordt helaas ook niet verlengt. Ik ben verzorgende IG'er. Op het moment in de thuiszorg! Ik zal steaks even een fotootje plaatsen van mijn buikje van gisteren, met 30 weken! Met 32 weken maak ik weer een foto, ik maak namelijk om de maand een blote buik foto, en gewoon tussendoor eens een keer een normale met kleren enzo. Ik hoop dat er gezellig wat meiden met me mee komen kletsen! Ook straks over hoe was je bevalling ed. (Als je er dan een gaatje voor kan vinden, en er zin in hebt). Natuurlijk iig wel leuk om een klein berichtje achter te laten, als hij/zij geboren is, de rest komt later wel. 30 weken/2 maanden, lijkt zo kort als je het zo zegt, maar het duurt eigenlijk ook wel lang, vooral als je zoveel verlangt naar je kleine in de armen. Ik zal straks ook even een foto uploaden van de kleine in 4D echo bij 28+6. Kletsen jullie mee?? liefs xSimone
Nou hier de beloofde foto's, dit was gister bij 30 weken. En de echo foto van 28+6. De buik op deze foto lijkt minder dik dan hij werkelijk is, dat komt door die rare vouw in de foto (had de foto bewerkt, lijkt nu raar met een vouw, maar daar kom ik net pas achter, hihi). Ook lijkt hij minder dik ivm de kleren die ik aan heb, maar er komt zo snel mogelijk nog eens een foto, (sowieso over 2 weken op zondag, met 32 weken). Woensdsagochtend moet ik weer naar de VLK voor controle, dan krijg ik ook de uitslag over het resusfactor van onze kleine meid, ik hoop dat ze net als mij 'negatief' is, anders moet ik die dag en na de bevalling nog een spuit Anti D, in mijn bil. Daar zit ik niet zo op te wachten, VL is positief! Ik ben ontzettend bang voor naalden helaas! En waarom?? Ik heb geen flauw idee! Meer mensen mee te kletsen? Ben nu zo alleen, hihi!
als het goed is is er een topic voor iedereen die in dezelfde maand is uitgerekend. Ik ga er vanuit dat iedereen die ongeveer zo ver als jou is, in dat topic kletst. Ik zou ff verder zoeken op het forum als ik je was
Ik had er inderdaad voor gekeken maar kon t niet vinden. Wel voor juni en juli enzo, maar niet voor augustus.
http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/480135-3-1-t-m-15-augustus-2014-mamas-3-a.html hieris de club vooruitgerekend 1 -15 aug
http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/501946-10-31-augustus-mamas-2014-a.html en hier die van de rest van de maand augustus
Dank jullie wel. Deze club had ik inderdaad al gebonden na nog een keer beter zoeken! Ik zal vragen of ze deze club sluiten.