ervaring zw-test sensitest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door s1984, 12 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s1984

s1984 Actief lid

2 dec 2012
    301
    0
    0
    hallo dames

zijn er hier dames die ervaring hebben met de zwangerschapstesten van sensitest?
    Ik zit nu op cd 46 maar ben wel onregelmatig ongesteld geweest sinds ik gestopt ben met de pil.
    43-54-38-44-?
    volgens mijn appje pp de tel ben ik nu 1 dag overtijd. (als je het gemiddelde neemt van afgelopen cyclussen)
    vanmiddag een test gedaan van sensitest...ik weet dat het met ochtendurine moet maar kon me niet inhouden ;)
    nu zag ik een heeeeeel vaag streepje, krijg hm niet op de foto.
    maar niet echt rose, kan het een soort van opvulstreepje zijn van waar het rose streepje moet komen of bestaat dat niet? het zit wel precies op de goede plek. moet wel heel goed kijken wil ik het zien, maar zit er wel. heb er niet opgelet of deze er al zat voordat ik de test ging doen. hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
    het zou natuurlijk kunnen dat mn ongi alsnog komt, vanwege een onregelmatige cyclus. maar hoop natuurlijk van niet.

groetjes

2. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Ik heb er een.keer een gebruikt en hoewel ze zelf beweren dat hij gevoelig is vond ik dat niet. 1 dag na nod gaf hij een super licht streepje terwijl de kv test de dag ervoor al een duidelijke streep liet zien. Spannend iig

Deel Deze Pagina